Voor de meiden...

Dit jaar heb ik seks gehad met een lieve jongen waarvan ik vooraf niet wist dat hij best een grote piemel had. Niet overdreven dik, maar wel lang. Daar kwam ik pas achter nadat ik zijn broek had uitgetrokken. Hij was daar best fier op kon ik merken. Toen we zover waren dat we aan het neuken toe waren zei ik tegen hem 'voorzichtig graag, ga me geen pijn doen'. Hij reageerde toch wel verbaasd. Dat had nog niet eerder iemand tegen hem gezegd. Ik zei tegen hem dat hij niet te hard moest stoten omdat hij me anders pijn kon doen. Gelukkig hebben we fijn gevreeën en heeft hij me geen pijn gedaan. Na het vrijen kwam hij er wel op terug en vroeg me of ik een grote piemel niet fijn vond dan. Ik legde hem uit dat een vagina gemiddeld helemaal niet zo diep is en dat een lange piemel dan tegen de baarmoedermond aan stoot. Dat is niet erg, maar wel als het ruw gebeurt tijdens een lange vrijpartij. Hij was daar niet van op de hoogte en vond het fijn dat ik hem dat uitlegde.
En veel jongens zijn daar niet van op de hoogte, het lijkt (ook in dit forum) wel of zij het idee hebben 'hoe groter, hoe beter en hoe fijner voor het meisje'. Nou, dat is dus voor veel meisjes beslist niet zo. Mijn vagina is 12 cm. diep heb ik gemeten en dat is gemiddeld weet ik van internet. Dus reken maar uit als daar een grote piemel in komt.
Ik ben benieuwd of de meeste meiden hier zelf ook weten hoe diep hun vagina is. Laat eens weten.

18 nov 2020, leeha


Reacties

plaats reactie
1

Nee ik wist dat helemaal niet! Ik wist wel dat het niet mega diep was, maarja. Eigenlijk best logisch als je erover nadenkt

19 nov 2020, 22:11, Girlyyy16

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.