Voor de meiden die nog niet ongesteld zijn

He
Ik heb deze toppic even aangemaakt voor de meisjes die nog niet ongesteld zijn want ik zie dat er zoveel vragen zijn over ongesteld zijn
Maar jongens geloof mij ik zat hier ook steeds op toen ik nog niet ongesteld was en wou toen ook heel graag ongesteld worden maar jongens geloof mij wees alsjeblieft blij dat je nog niet ongesteld bent en je zou het vast niet begrijpen maar het is echt niet leuk ik wil het ook niet negatief zeggen maar zo prettig is dat niet en dat las ik toen ook wel en wou toen alsnog ongesteld zijn maar nu dat een keer zo is en ik 1,5 jaar verder ben dan begrijp je het wel
Maar als jullie toch nog vragen hebben moet je naar instagram gaan en ook meisjes die al wel ongesteld zijn en dan o.btampons het hoeft aub niet over tampons te gaan het mag alles zijn en dan kan je zo een privé beticht sturen ze helpen je heel goed :)

22 aug 2016, Meisje<3


Reacties

plaats reactie
1

Ik krijg een tampon er niet in heb je tips?

4 nov 2016, 12:11, Meisje123
2

@Meisje123

Als je het probeert, zorg er dan voor dat je gwn de minis hebt, van ob (of een ander merk met kleine tampons, maar ik ken zo geen andere dan ob). Klinkt heel stom, maar je moet ook weten dat je hem er op de juiste plek in probeert te doen ;0 Staat ook op de gebruiksaanwijzing. En dan kan je nog als het niet 'gewoon' lukt als je een beetje met je benen wijd zit, kan je ook nog een been op de wc ofzo zetten. Dan staan je benen verder uit elkaar en kan je er makkelijker iets in doen omdat t n beetje 'open' staat. Je moet een beetje relaxed zijn (niet je spieren in je onderbuik enzo aanspannen dus!). En dan lukt het als het goed is wel xx
Succes

5 nov 2016, 23:11, Girll
3

Bedankt

8 nov 2016, 15:11, Meisje123
4

Ik ben nog nooit ongesteld geweest en dat wil ik niet ook♡

8 nov 2016, 15:11, Meisje♡
5

Ik wil ook. Nie ongesteld worden ben nu 12

21 dec 2016, 23:12, Anoniem meisje 12

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.