voelen aan mijn lichaam

ik ben verliefd maar heb anorexia bijna niemand weet het en mijn vriendje ook niet maar nu wil hij graag verder kan alleen zoenen en ik ben bang dat als hij aan mijn buik gaat voelen voeld dat het niet goed met me gaat ik vind niet erg dat hij aan me zit maar wat moet ik zeggen als hij mijn buik voeld ik hoop dat iemand me kan helpen..
xxx minke

30 jan 2018, Minke


Reacties

plaats reactie
1

Minke je moet stoppen met anorexia het is erg ongezond sommige gaan er ook aan dood je kan ook
-Haar uitval krijgen
-flauwvallen
-last van je hart krijgen
-Een slecht gebit krijgen
En nog veel meer gevolgen dus stop voordat het te laat is!

31 jan 2018, 07:01, juliatje.
2

juliatje, stoppen met anorexia is niet iets dat je zomaar kan.
Als het zo simpel was bestond het niet.

Minke, ik zou het gewoon aan je vriendje laten weten.
Misschien doet hij er niet moeilijk over & komen jullie er samen uit <3

31 jan 2018, 16:01, Anonimio
3

bedankt de gangster

1 feb 2018, 07:02, juliatje.
4

ik vind jou wel een goede meid juliatje.

1 feb 2018, 16:02, de gangster
5

Bedankt jij ook.

1 feb 2018, 16:02, juliatje.
6

zet dit dan bij lichaam. anorexia draait niet om dun zijn. ik heb het ook maar gwn een normaal gewicht van 18,6. je hoeft niet dun te zijn. pas op hier door wil ik meer afvallen door jullie verhalen over ano.

4 feb 2018, 10:02, love u
7

De J moet niet met hoofdletter, want juliatje heeft gekozen om haar gebruikersnaam zonder hoofdletter te laten beginnen, kijk zelf maar bij haar berichten.
Groet,

5 feb 2018, 14:02, Appelflap
8

Zullen we wel een beetje aardig tegen elkaar doen ,ik weet dat ieder zen mening heeft maar de een denkt weer iets anders dan de ander en ik snap wel dat jullie om dit soort dingen boos misschien ofzo op elkaar worden maar zo word het forum er ook niet leuker op en als iemand gaat zeuren om je bericht laat het gewoon gaan.En in mijn naam hierop zit normaal gesproken geen hoofdletters.

5 feb 2018, 16:02, juliatje.
9

Aan je spelling zie ik geen pubermeisje. 15 of 19 is gemiddeld voor anorexia. Doordat 99 gram belangrijke berichten verwijderd krijgen girls anorexia. Jij weet niet wat anorexia is hoor Mineke. Aan je spelling ben je 10. En al die fake berichten van een 12jarige kloppen niet. Wil je soms ziek zijn? Waarom plaats je dit? Chat dan of mail. Maar jullie anorexia is onzekerheid. Anorexia draait niet om gewicht en met anorexia hebben veel een normaal gewicht. Zo dun zijn hun niet als jullie denken. We horen het alleen op nos. maar plaats geen nep berichten. en leer ook van nao of boulima. niet alles draait om anorexia. dat plaatsen jullie omdat jullie niet beter weten dan julieb op nieuws zien. geloof niet alles. ik gun jou gwn geen anorexia dus spot er niet mee. je bent echt meer waard mineke je bent goed zoals eerst. anorexia heb je niet gauw 5.000 dat is nog geen eens 0,1 procent van de jonge vrouwen heeft anorexia nog geen 0,1 procent. neem jezelf sirieus. love na jou love en geniet van je liefde. als je kinderen wil moet je nu stoppen. oke girl je bent gewoon cool maar anorexia mensen maak je onzeker. lieve meid ik hun je geen anorexia. :-3

6 feb 2018, 17:02, De Gangester 😎
10

ps je vriendje houd van je. mijn vriendin werd gepest en ik hielp. jongens kunnen dat. en je word beter door your friend and familie. met alles helpt hij je. we have power.

6 feb 2018, 17:02, De Gangester 😎

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.