Voel me vreselijk!!!!!!!!

Hey,
Ik doe dit niet voor aandacht, maar ik ben soms zo depressief. Ik wikde dat ik nooit was geboren, ik durf er met niemand over te praten maar ik wil soms gewoon dood. Het gaat heel erg op en neer en ik praat al met een psycholoog, maar dat is de enige met wie ik het er over kan hebben. 1 van mijn vriendinnen denkt dat ik niet mijn best doe om gelukkig te worden en dat deed zo pijn, dus nu durf ik er niet meer over te praten (ik had et er soms subtiel wat over met haar). Ik praat er nooit over met kijn ouders en mag van mezelf niet huilen. Dat is heel lastig want als ik boos ben ga ik huiken dus nu kan ik nooit meer mn grens aangeven en ik mag ook niet mn gevoek tonen van mezelf dus ik sluit het op waardoor ik me nog rotter voel als ik savonds wel mag huilen op mn kamer.
Wat moet ik doen!? Ik wil dood.

Xx

12 feb 2019, Annoniem


Reacties

plaats reactie
1

Als ik eerlijk ben heb ik dit zelf ook, dan ben je soms zo depressief, ik heb dit vooral als ik alleen ben want ik heb niet echt veel vriendinnen meer ( heb iets doms gedaan en heb ruzie gekregen ) dus ben de laatste tijd al heel depressief maar geloof me als je met iemand samen bent vergeet je het gwn ff, je moet gewoon dingen doen die je leuk vind om te doen. luister vaak muziek, en doe gewoon waar je zin in hebt ( niet de hele dag in bed liggen op je telefoon ) je moet je er gewoon doorheen zetten en je niet zo aanstellen ( dit werd ook tege mij gezegt ). zoek anders nieuwe vrienden op of ga met je vrienden vaker wat doen.

12 feb 2019, 17:02, annoniem
2

Hallo Anoniem,

Zo te lezen heb je het op het moment heel zwaar, zo zwaar dat je denkt dat het leven eigenlijk geen zin meer heeft. Heel fijn dat het je wel gelukt is om hier op het forum om tips komt vragen. Als je ook eens met een deskundige wilt praten kan je elke werkdag anoniem chatten of een mailtje sturen.

Sterkte!
Groet moderator 99 gram

12 feb 2019, 18:02, Moderator 99gram.nl

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.