voel me niet goed bij vriendin!

Ik heb ruzie gehad met mijn ex bff. Ze is mijn bff niet meer maar gwn een vriendin nja eigenlijk niet echt ik ben nu weer spijtig genoeg vrienden met haar geworden. Omdatnik ruzie heb met al mijn andere vriendinnen door 1 stom dingetje. Nu gaat de leerlingenbegeleiding me helpen om terug vriendinnen met ze te worden. Maar ondertussen ben ik wel weer vrienden met mijn ex bff. Ik voel me niet goed bij haar. Ze denkt dat ze alles is en ik voel me een slaaf bij haar. Ik heb haar al verteld dat ze er een beetje aan moet werken maar het helpt niet het is gwn haar karakter. En het accepteren kan ik niet want ik voel me echt slecht bij haar ik lig er zelfs wakker van. En als het dan goed komt bij mijn andere vriendinnen, dan kan ik weer omgaan met hun. Maar als ik dan met haar niet meer omga is het al de 3e keer dat ik haar dit aandoe. En komt haar moeder er weer tussen.
help want ik vind dit echt niet leuk😦

24 mei 2015, helpp


Reacties

plaats reactie
1

Hoelang zit je nog bij haar op school, of waar je haar van kent? Ga je er na volgend jaar weg. Probeer dan vol te houden. Ga anders met haar praten dat je het echt niet leuk vind. Werkt dat ook niet? Dan klinkt dit misschien hard maar zeg het dan recht en fel in haar gezicht dat je er klaar mee bent en dat je zo geen vriendinnen hoeft te zijn. Als je meer tips van me wil, reageer dan op dit bericht en zet er met hoofdletters MEISJEHELP in. Dan ga ik proberen je verder te helpen, en vooral! Jij bent de baas over jezelf. Niet die ex bff.

Succes meis!

24 mei 2015, 22:05, Meisjehelp

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.