Vlinders in mijn buik

Heyy, ik heb gisteren een jongen leren kennen dankzij onze ouders en we vroegen alle 2 aan onze ouders hoe onze insta accounts heten. Dus dat vind ik al best toevallig. Nu stuurde ik vanaf die avond steeds met hem en altijd als hij iets stuurt krijgt een kriebel in mn buik en een lach op mn gezicht. Hij zei me dat ie dat ook voor mij heeft. Maar we willen elkaar wel zwz beter leren kennen, het stomme is dat als ik hem zie ik helemaal stil word en ga blozen en awkward doe.. Hebben jullie daar misshien tips voor laat t me pls weten!

28 jul 2019, Random


Reacties

plaats reactie
1

Zelf heb je hem wel in een zeer korte periode leren kennen en ik denk als je hem meer leert kennen je beter op je gemak gaat voelen. Je bent gewoon verliefd en daar kan je weinig aan doen.Je vriendje heeft verkering met je omdat hij jou echt leuk vindt, niet een of andere persoon die je probeert te zijn. Wees gewoon jezelf. Hij vindt je leuk zoals je bent, anders zou hij geen verkering met je willen natuurlijk. Probeer je gewoon ontspannen op te stellen en geniet van de tijd die jullie samen met elkaar doorbrengen. Vraag ook hoe zijn dag is dit zou een van de eerste onderwerpen moet zijn wanneer je hem ziet. Hiermee toon je interesse in zijn leven en laat je zien dat je totaal niet egocentrisch bent. Hij brengt wellicht zelfs iets ter sprake waar een interessant gesprek uit kan voortvloeien misschien. Bouw verder op wat hij zegt door vragen te stellen en je aandacht te vestigen op het huidige onderwerp waar jullie over praten. Vraag hem bijvoorbeeld naar zijn mening over een bepaald boek (of film, televisieserie, of spel). Dergelijke onderwerpen kunnen leiden tot zeer lange gesprekken, want zodra je bijvoorbeeld over een film praat, kan dit leiden tot iets soortgelijks, zoals een film uit hetzelfde genre, of een boek dat verfilmd zou moeten worden volgens jullie 2. Een glimlach neemt de spanning weg tijdens het gesprek, waardoor de situatie een stuk minder ongemakkelijk zal zijn bij jullie. Maak een lolletje, kies een luchtig onderwerp, vertel een grap van een cabaretier die je gisteravond op tv zag of iets grappigs over wat jou en een vriendin samen is overkomen. Hierdoor zullen jullie je allebei meer op je gemak voelen en het gesprek zal op een wat meer natuurlijke wijze verlopen. Blijf kalm in zijn bijzijn en draaf niet door wanneer je hem weer ziet. Doe gewoon net alsof hij een van je beste vrienden is. Jullie moeten elkaar dus alles vertellen.Kruip niet in je schulp, bijt niet op je nagels, en sla je armen niet over elkaar voor je borst. Dit is niets anders dan een slechte gewoonte, maar het creëert automatisch een sfeer van onzekerheid tussen jou en je vriendje en dat wil je niet! Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

6 aug 2019, 21:08, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.