vingertips graag

hoi ,
ik zou graag vingertips hebben
hoe dat je bv het best met je vinger
in je vagina gaat en hoe je het dr beneden het best verwend , tips graag

25 jun 2013, rare meid


Reacties

plaats reactie
1

Ik zou er ook wel een paar willen weten, het enige wat ik heerlijk vind is met een elektrische tandenborstel op je klit en met een sproeier. Maar voor klaar te komen met je vingers weet ik geen tips... iemand wel?

17 sep 2017, 12:09, A girl
2

Jaaa ik weet wel tips voor je....

19 sep 2017, 00:09, Chrissie12
3

Bij die goedkope winkels budgethotels end heben ze ook vaak vibrator liggen voor €15.
Maar eerst moet je lekker met je tepeltjes spelen en dan ga je lekker tussen je benen wrijven en je langzaam vingeren eerst een vinger dan 2 als het lukt. ook kun je op je buik gaan liggen en dan achterlangs is het gevoel anders.of op je hurken zitten en dan onderlangs kom je verder naar binnen. Dan probeer je ook je klitje mee te masseren en dat moet je blijven doen. als je je klitje goed en lang masseer dan kom je ook wel klaar. door je klitje te masseren kom je klaar niet door de vingers naar binnen te brengen.
succes

19 sep 2017, 08:09, Chantie 15
4

Ik doe. Aak de straal van de douche t hardst en daarna met een elektrische tandenborstel op de clit

26 sep 2017, 18:09, .

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.