Vingerenx

Hoi allemaal ik hoe van vingeren alleen het is niet Perse heel lekker ofz en dan zit er een bobbeltje bij Mn vagina en als ik daar vinger dan stop ik meestal maar ik wil HEEL ERG graag klaarkomen alleen ik weet niet hoe en ik weet ook niet hoe ik moet vingeren terwijl ik het heel vaak doe Plss help mij hoe werkt het !😔PS : ik ben 11

17 mrt 2020, Vingerwijf


Reacties

plaats reactie
1

Oefenen oefenen oefenen tot je jou juiste manier vind. Is bij iedereen anders

17 mrt 2020, 21:03, Bikinigek
2

als iets lekker voelt, ga er dan mee door tot je klaarkomt. in jouw geval moet je dan gewoon over dat bobbeltje blijven wrijven. je kan ook je vinger(s) in je vagina stoppen of met een voorwerp over dat bobbeltje wrijven, zoals een kussen.
ontdek wat goed voelt en ga daar dan gewoon mee door tot je klaarkomt!

17 mrt 2020, 22:03, lora
3

Alleen ik heb al zo vaak gevingerd dat ik het niet-echt meer voel:(

6 mei 2020, 17:05, Durmydb
4

heei,

als je over je clitoris wrijft werkt dat ook. ik doe het vaak eerst met een vinger rustig en dan steeds sneller en steeds iets harder duwen. het voelt dan een soort van als je moet plassen. dat moet je dan gewoon negeren maar doorgaan en dan kom je klaar.
tip: ga wel eerst even plassen voor je t doet.

succes en groetjess

7 mei 2020, 17:05, guppie de gup
5

Wat ik altijd doe is euhm wijd beens op een luchtballon (niet heelemaal opgeblazen) te gaan zitten en die luchtballon te "rijden" en daar krijg ik altijd een heel lekker gevoel daar beneden.

28 sep 2020, 21:09, Meisje12
6

Hallo vingerwijf ;) (raare naam) heb je mijn trucje geprobeerd?

29 okt 2020, 22:10, Meisje12
7

Ik ben 13 en ik streel meestal mijn cl... :)
Hoezo verteld niemand of de trucjes werken?

3 jan 2021, 17:01, isa
8

Ik heb een tip: probeer eens om in bad te vingeren

8 apr 2021, 16:04, :)
9

Als je bezig bent met vingeren dan moet je zolang het geen pijn doet nog ff doorzetten en doorgaan met bingeren en miss tegelijk je clitje strelen of wriven. Miss helpt het ook tijdens het vingeren "filmpjes ;) te kijken.
Is het je gelukt?

2 mei 2021, 16:05, :)
10

Miss kan je proberen hoe het voelt om een electrische tandenborstel ob je v... te leggen omdat die tandenborstel vibreert.

3 jul 2021, 16:07, hihi :)

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.