vingeren met water

hoii ik ben k. 16 jaar en ik vinger mezelf vanaf tien........maar ik wil graag andere heerlijke tips voor vingeren en masturbueren het is heerlijk maar ik wil het veilig doen
* dit bericht is aangepast door de moderator*

25 jun 2016, schatje


Reacties

plaats reactie
1

Tip:
Onder de douche
Stappen :
1. Leg de douche sproeier stevig op de grond zodat ie niet wegschuift (desnoods leg je er een washandje onder)
2. Zet de straal op een zachte stand
3. Nu komt het gedeelte wat PERFECT MOET!!
3.1 ga als een hond zitten zodat de straal op je klit is gericht
3.2 masseer je klit + laagste stand water
3.3 zet de straal steeds harder je voelt dat je get super fijn is als je goed doet en richt
3.4 lik desnoods de muur af of Als je hebt dildo om nog geiler te worden
3.5 zet de stand nu op zijn hardst!!!!
Ga nu zo ver mogelijk met je benen wijd ZOOO FIJN

ALS JE T GOED HEBT GEDAAN DAN HEB JE JE PRGASME GEHAD geen orgasme? DAN HEB JE T NIRT GOED GEDAAN. Probeer het dan nog een keer

25 jun 2016, 19:06, Geilemeid
2

Heeeei,
Nou mijn tip is dus om vanaf boven je vagina in te gaan, dus je wrijft automatisch ook over je clitoris, echt zoveel orgasmes al hierdoor gehad, want je raakt precies je g-spot aan.

27 jun 2016, 23:06, lola
3

mijn tip is ga gewoon met je ka vingers erin .......ik word like zo geil nu

28 jun 2016, 22:06, xxx
4

Sorry, maar kan iemand mij zeggen hoe je vingert? Ik wil het graag eens proberen maar ik weet niet hoe je het doet. Ik ben 14 jaar. Wordt het tijd om het te proberen? Ik ben eigenlijk een beetje bang...

Kunnen jullie mij helpen?

7 aug 2016, 23:08, Anoniempje

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.