Vingeren met mijn bff

Ik wil graag vingeren met mijn bff maar ik weet niet hoe.
kunnen jullie me tips geven
Ik wil onze vriendschap niet verpesten.
Groetjes love123

3 apr 2020, Love123


Reacties

plaats reactie
1

Dan niet doen. Of vragen.

3 apr 2020, 13:04, Bikinigek
2

Als jullie toevallig bij die andere blijven slapen miss in een meidenkrant iets over voorlichtig lezen en dan heel voorzichtig een beetje vragen hoe zij er over denkt. Als zij het allemaal raar vind stoppen, en als zij het spannend vind staads meer vragen. Als je geluk hebt staat zij open voor zo iets. Laat je aub weten of het lukt?

3 nov 2020, 14:11, ikke
3

Klinkt wel heel spannend! Merk dat ik bij het lezen er al wel wat opgewonden van raak

6 nov 2020, 22:11, Lotte435
4

He Love,

Ik heb gister je berichtje gelezen en wat ik al schreef werd ik er gelijk helemaal opgewonden van.
Ik ging vandaag bij mijn vriendin slapen omdat we filmavondje zouden houden want dat was al gepland.

ik kan je 1 ding zeggen het is echt zo bizar. zo fijn, zo anders dan dat je het zelf doet.

Hoe ik het aangepakt heb.
ik ben tegen haar aan gaan zitten op haar slaapbank toen 2 andere vriendinnen weg waren. dat was niets bijzonders want we hangen wel vaker tegen elkaar.
Toen gaan "pesten" door over haar been heen te kriebelen. Eerst vooral rond haar knie en steeds meer naar boven. M'n andere arm had ik inmiddels om haar heen geslagen en ik heb over haar borst gefriemeld, ze liet alles toe en ik kon aan haar ademhaling horen dat ze het fijn vond. Ze nam vanzelf het stokje over. Ik heb nog wel gevraagd of ze dit niet vervelend of gek vond. Ze zei toen alleen maar sssttt het is zalig. het was voor ons beide heel fijn maar ook wel vreemd. We hebben het beide als heel fijn ervaren en het bleek achteraf dat m'n vriendin dit ook al een tijd zo graag had willen doen.
we hebben allebei 2 dezelfde vibrators. Volgende keer willen we misschien samen 2 nieuwe vibrators kopen, hele kleintjes en dan daarmee elkaar verwennen.

Dus rustig aan beginnen, afwachten hoe je bff reageert en dan heel voorzichtig steeds meer met je handen naar haar vagina bewegen. Je merkt vanzelf wel als ze het niet lekker vindt en je kunt het ook altijd even checken. Ben benieuwd of he took voor jou zo lekker is. Ik zou dit wel elke dag willen doen.

8 nov 2020, 00:11, lotte435
5

Het is niet gek hoor. Ik heb dit al met 2 vriendinnen gedaan. Ik hoor het vaker om me heen. Ik merk hetzelfde als Lotte. Alleen het lezen maakt me al opgewonden. Als zelf masturberen niet lukt fantaseer ik hier ook over. Het verschil tussen dit met een vriendin doen of echt met je vriend knuffelen is dat je precies weet wat lekkere plekjes zijn. Wij hielden het bij vingeren, mini kusjes en strelen. Geen vibrator of tong ofzo.

8 nov 2020, 08:11, Bente
6

Ben blij dat je dit schrijft Bente.
Ik dacht dat het misschien heel gek was maar jij hebt dit dus ook gedaan.
het is zo gek dat nu ik dit lees ik weer helemaal merk dat ik opgewonden raak. Ik weet ook niet wat het is maar kennelijk is het een onderwerp wat fijn is ofzo.

8 nov 2020, 22:11, Lotte435
7

Ik met een vriendin die nog niet ver is in dit soort dingen...
Maar fantaseren hierover:)

15 nov 2020, 12:11, D💞
8

Hallo D💞 bedoel je dat je er alleen over fantaseert? Of heb je je vriendin al gevraagd?

2 dec 2020, 12:12, isa
9

Ik had het berichtje hier gelezen en merkte tijdens het lezen ook dat ik helemaal opgewonden werd. Ik. Heb een vriendin met wie ik heel close ben en omdat ik maandag opgenomen word gingen we vandaag nog een gezellig avondje hebben. Dekentje, kaarsjes aan, filmpje enz. Ik heb de tips van Lotte toegepast en het ging zo vanzelf en het was zo lekker. Ik ben nog nooit zo klaargekomen. Haar vinger zat nog in mij en echt alles tintelde en klopte van binnen. Zij kwam al bijna vanzelf klaar doordat ik zo heftig klaar kwam. We waren gewoon allebei buiten adem en hebben elkaar nog lang gestreeld. Ik ben nu thuis en zelfs nu ik hier tik ben ik al weer helemaal opgewonden. Omdat ik echt veel te zwaar en dik ben heb ik moeite om goed bij mezelf te komen omdat het vet van mijn buik en benen in de weg zit. Misschien was het daarom zo fijn dat zij het deed. Maar door hier schrijven krijg ik al weer zo’n heftig gevoel dat ik nu ga stoppen met schrijven en lezen hier 👣👣

1 jan 2021, 23:01, Noor
10

Hallo, met mij... :) Ik ben er ook benieuwd naar maar kan dat tijdens corona?

8 apr 2021, 17:04, nieuwsgierig
11

@nieuwsgierig

Je moet hier zelf een afweging in maken. Als jij toch al close bent met je bff dan kan dat natuurlijk.
Overigens zijn alles wat je van de overheid krijgt adviezen!!! Alleen dingen waar je een boete voor kunt krijgen zijn regels en zou je op moeten volgen.
Maar niet te hard rijden, niet bellen op de fiets, niet door rood lopen bij een zebra, geen alcohol onder de 18 enz zijn ook dingen waar je een boete voor kunt krijgen. Hoeveel Nederlanders hebben die regel ooit overtreden?

Maak voor jezelf een afweging. Ik kan nu ik opgenomen ben niet wachten totdat ik (inmiddels echt mijn vriendin) weer zie. Ik mis ook dit heel erg

9 apr 2021, 05:04, Lotte435
12

Hallo Lotte435, haha, sorry ik bedoel niet de coronamaatregelen. Ik denk dat het niet erg is als je tijdens corona met EEN vriendin, dus je bff afspreekt. Dat mag vgm ook. Maar tijdens corona is toch bijnaar iedereen thuis. Waar en hoe kunnen jullie het doen zonder dat bij voorbeeld ouders, broes of zussen het door hebben of iets horen? Hoezo en voor hoe lang ben je opgenomen?

10 apr 2021, 13:04, nieuwgierig
13

Hallo Lotte435 alles goed met je?

2 mei 2021, 16:05, nieuwsgierig
14

Ik heb al een keer een soort van met mijn bff gedaan wat jullie hebben gedaan.
Maar ik wil een keer het helemaal doen (+vingeren enzo) weten jullie hoe ik dat moet vragen???

28 jun 2021, 01:06, K
15

@nieuwsgierig sorry dat ik zo lang niet reageerde ik heb het bericht over het hoofd gezien.
Het hoeft geen geluid te maken. Daarbij "logeerden" we sowieso al vaak bij elkaar. Gewoon op de bank beginnen met een dekentje over ons heen terwijl we film kijken. Dan komt er echt niemand binnen. Met vibrator als er niemand thuis is of we zeker weten dat mijn ouders beneden en tv kijken. Als we ze de trap op horen komen kun je hem nog snel genoeg uitzetten.

Opname omdat het qua eetstoornis wat uit de hand liep en m'n eetbuien zo vaak voorkwamen en enorm groot werden dat ik heel veel aankwam in korte tijd. Echt heel veel. Het ging echt even heel slecht.

@k wat bedoel je met dat je nu wil vingeren maar het ook al een soort van gedaan hebt.
Wat heb je gedaan dan?

28 jun 2021, 05:06, Lotte435
16

Hey iedereen

Ik wil dit ook graag doen met een vriendin maar ik weet niet hoe

5 jul 2021, 20:07, Lilly 123
17

Hallo Lilly123, weet je niet hoe je je vriendin kan vragen of wat wil je precies weten?

6 jul 2021, 07:07, nieuwsgierig
18

Heyyy

Ik heb een bestie waar ik niet meer zo vaak mee afspreek alleen het punt is dus ik heb vroeger met haar best vaak stiekem gezoend alleen ik wil nu ook dr geil maken enz dat ze meer wilt maar ik weet dus niet hoe! Tips?

14 dec 2021, 00:12, Help mij
19

Hallo Lilly123 wat is jou vraag? Wil je weten hoe je het aan haar kunt vragen?

15 dec 2021, 15:12, nieuwsgierig

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.