Vingeren met mijn bff

Ik wil graag vingeren met mijn bff maar ik weet niet hoe.
kunnen jullie me tips geven
Ik wil onze vriendschap niet verpesten.
Groetjes love123

3 apr 2020, Love123

Reacties

plaats reactie
1

Dan niet doen. Of vragen.

3 apr 2020, 13:04, Bikinigek
2

Als jullie toevallig bij die andere blijven slapen miss in een meidenkrant iets over voorlichtig lezen en dan heel voorzichtig een beetje vragen hoe zij er over denkt. Als zij het allemaal raar vind stoppen, en als zij het spannend vind staads meer vragen. Als je geluk hebt staat zij open voor zo iets. Laat je aub weten of het lukt?

3 nov 2020, 14:11, ikke
3

Klinkt wel heel spannend! Merk dat ik bij het lezen er al wel wat opgewonden van raak

6 nov 2020, 22:11, Lotte435
4

He Love,

Ik heb gister je berichtje gelezen en wat ik al schreef werd ik er gelijk helemaal opgewonden van.
Ik ging vandaag bij mijn vriendin slapen omdat we filmavondje zouden houden want dat was al gepland.

ik kan je 1 ding zeggen het is echt zo bizar. zo fijn, zo anders dan dat je het zelf doet.

Hoe ik het aangepakt heb.
ik ben tegen haar aan gaan zitten op haar slaapbank toen 2 andere vriendinnen weg waren. dat was niets bijzonders want we hangen wel vaker tegen elkaar.
Toen gaan "pesten" door over haar been heen te kriebelen. Eerst vooral rond haar knie en steeds meer naar boven. M'n andere arm had ik inmiddels om haar heen geslagen en ik heb over haar borst gefriemeld, ze liet alles toe en ik kon aan haar ademhaling horen dat ze het fijn vond. Ze nam vanzelf het stokje over. Ik heb nog wel gevraagd of ze dit niet vervelend of gek vond. Ze zei toen alleen maar sssttt het is zalig. het was voor ons beide heel fijn maar ook wel vreemd. We hebben het beide als heel fijn ervaren en het bleek achteraf dat m'n vriendin dit ook al een tijd zo graag had willen doen.
we hebben allebei 2 dezelfde vibrators. Volgende keer willen we misschien samen 2 nieuwe vibrators kopen, hele kleintjes en dan daarmee elkaar verwennen.

Dus rustig aan beginnen, afwachten hoe je bff reageert en dan heel voorzichtig steeds meer met je handen naar haar vagina bewegen. Je merkt vanzelf wel als ze het niet lekker vindt en je kunt het ook altijd even checken. Ben benieuwd of he took voor jou zo lekker is. Ik zou dit wel elke dag willen doen.

8 nov 2020, 00:11, lotte435
5

Het is niet gek hoor. Ik heb dit al met 2 vriendinnen gedaan. Ik hoor het vaker om me heen. Ik merk hetzelfde als Lotte. Alleen het lezen maakt me al opgewonden. Als zelf masturberen niet lukt fantaseer ik hier ook over. Het verschil tussen dit met een vriendin doen of echt met je vriend knuffelen is dat je precies weet wat lekkere plekjes zijn. Wij hielden het bij vingeren, mini kusjes en strelen. Geen vibrator of tong ofzo.

8 nov 2020, 08:11, Bente
6

Ben blij dat je dit schrijft Bente.
Ik dacht dat het misschien heel gek was maar jij hebt dit dus ook gedaan.
het is zo gek dat nu ik dit lees ik weer helemaal merk dat ik opgewonden raak. Ik weet ook niet wat het is maar kennelijk is het een onderwerp wat fijn is ofzo.

8 nov 2020, 22:11, Lotte435
7

Ik met een vriendin die nog niet ver is in dit soort dingen...
Maar fantaseren hierover:)

15 nov 2020, 12:11, D💞
8

Hallo D💞 bedoel je dat je er alleen over fantaseert? Of heb je je vriendin al gevraagd?

2 dec 2020, 12:12, isa

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer