vingeren met een kussen??

Haii sommige zeggen dat je met een kussen of knuffel kan vingeren maar hoe???

21 jun 2016, meiden orgasme


Reacties

plaats reactie
1

Ook geen idee

21 jun 2016, 16:06, Meisje 12
2

Jammer :(

21 jun 2016, 16:06, meiden orgasme
3

Je kan niet vingeren met een kussen, je kan er daarentegen wel op rijden. Dan ga je op het kussen zitten met je clitorus en heel snel heen en weer bewegen, en dan kom je op een gegeven moment klaar als het goed is. Ik hoop dat ik je heb geholpen! Xx anoniem

21 jun 2016, 17:06, Anoniem
4

Dankje je wel anoniem ja ik wist eigenlijk dat je niet met een kussen kan vingeren maar ik bedoelde neuken ofzo

22 jun 2016, 08:06, meiden orgasme
5

Idk, ik denk dat je rijden bedoeld.

18 mrt 2019, 17:03, Anonieme avocado 🥑🥑
6

Ik heb ook gelezen dat je het met een elektrische tandenborstel kan doen allen dan komt er afscheiding aan en dat vind ik vies want dat ding steek je ook in je mond en het geeft veel geluid maar ga het straks denk toch doen maar hoe?
Ps: hoe moet ik vingeren ?

17 mrt 2020, 15:03, ☜♡☞
7

Hey meisje dat het heeft over de electrische tandenborstel. Het is niet zo fris om hetzelfde opzetstukje te gebruiken voor tandenpoetsen. Als je het toch wil doen kan je beter een extra opzet stukje kopen. En hoe je moet vingeren wist ik eerst ook niet maar dat is heel normaal. Ik probeer het je uit te leggen. Sowiso moet je er eerst voor zorgen dat je op je gemak bent en niet teveel druk maakt over dat je het moet doen. En je nagels kort hebben zodat je jezelf geen pijn doet.Je kan over je clitoris wrijven. Dat is een bolletje aan de bovenkant van je binnenste schaamlippen. Wss voel je het wel want dat geeft een heel fijn gevoel. Daar wordt je een beetje nat van. Dan kan je met je vinger echt in het gat gaan. Het gat in je vagina dat het dichst bij je anus zit. En als je dan in je vagina bent kan je kom maar hier bewegingen maken,dat werkt voor sommige mensen. Of gwn een beetje op een neer gaan. Je moet het gwn testen en dan kijken wat je fijn vindt. Zelf vind ik vingeren niet zo fijn dus doe ik het meestal over mn clitoris. Je kan ook met meerdere vingers naar binnen gaan, net wat je zelf fijn vindt. Hopelijk heb ik je geholpen met dit mega lange verhaal! Bye

21 mrt 2020, 11:03, Poep

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.