vingeren met 2 vingers

hee

ik ben een meisje van 13 en laatst heb ik mezelf voor het eerst gevingerd. ik begon al sinds ik 10 was en toen was het eerst met je hand zoenen daarna over je vagina wrijven met kleren aan, daarna over je clit wrijven en nu met 1 vinger vingeren. ik vind het echt heel heel heel erg lekker en doe het sjnds 3 weken geleden elke dag, ik geniet er echt heel erg van. alleen ik wil nu al proberen met 2 vingers te vingeren maar ik weet niet hoe. om 1 vinger er in te doen heb ik geen last mee maar om 2 vingers erin te doen doet echt heel erg pijn.
heeft iemand tips hoe ik dit doe?

13 jun 2017, rodo


Reacties

plaats reactie
1

Lieve rodo, op je 13e is toch een beetje te jong. Maar hoe moet dat dan? Ik heb nog geen sexsuele voorlichting gehad. Maar ik heb gehoord dat het grappig is. Gek idee misschien maar pak een spiegeeltje erbij dan kan je het gaatje zien. Liefs Eva. Neem het niet slecht op

13 jun 2017, 17:06, Eva
2

Hi rodo
13 valt best mee qua leeftijd hoor. Wat misschien beter is voor jou, omdat je niet met 2 vingers erin wil, is om over je clit te gaan. Die zit meteen vooraan als je vanaf je buik naar beneden gaat. Die kan je vanzelf vinden als je even zoekt. Dat kan ook heel lekker voelen als je goede plekken kan vinden. Eventueel kan je met 1 erin en met je andere kand je clit doen. Veel plezier

18 jun 2017, 18:06, Ksjdnakaodvpfo
3

Ik ben ook 13 en ik vind het afentoe wel pijn doen om met 2 vingers in m'n vagina tegaan dus ik ga liever niet IN m'n vagina maar liever gwn met 2 vingers op de klit (clitoris)

27 jul 2020, 18:07, Somone1010
4

Hallo rodo en Somone1010 als het niet fijn voel om in je ... te gaan heb ik een trucje voor jullie: Ik doe een zoort van kussen neuken (schaam schaam) maar dan met een luchtballon, dat voelt echt heel erg lekker

28 sep 2020, 21:09, Meisje12
5

En hebben jullie het geprobeert?

29 okt 2020, 22:10, Meisje12
6

Meisje12
Moet je dit echt bij elk forum reageren 🤦‍♀️

15 nov 2020, 22:11, Donuttt
7

Worden berichten en gebruikers hier gemonitord/gemoderate? Want volgens mij zitten er verschillende viespeuken/pedo's tussen die dit soort berichten posten en reageren, en/of opvolgen met vragen als "hebben jullie het geprobeerd, vertel?" etc....
Meiden en jongens, wees alsjeblieft voorzichtig.

16 nov 2020, 18:11, Marieke

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.