Vingeren maar dan anders.

Hey ik ben ene jongen van 13 jaar en ik bezoek deze site regelmatig om meisjes beter te begrijpen. Ik zie ook vaak forums over vingeren en het masturberen bij meisjes die dit doen op de gekste en creatiefste manieren. En natuurlijk vroeg ik me als jongen zijnde gelijk af of er ervaren meiden/jongens zijn die hun kennis willen delen.
Als er vele berichten over vingeren zijn moet er over aftrekken en dergelijke toch ook wat te vertellen zijn?
Ik hoor het graag :)

25 jan 2017, Melvin


Reacties

plaats reactie
1

Wat voor dingen wil de dan weten Melvin?

26 jan 2017, 17:01, Anoniem4life
2

Lekkere mannieren om jezelf af te trekken, trucjes etc.

27 jan 2017, 10:01, Melvin
3

Lieve Melvin je bent nog een klein kind van 13 niet doen maar wel lief van dat meisjes dat je het opzoekt

27 jan 2017, 19:01, Eva
4

Hey, ik ben Lou. Ik ben een meisje van 13 jaar. Ik ben negonnen met vingeren op mijn 13e, ik word over 2 maanen pas 14 jaar. Ik ben vorige week gaan logeren en het luchtbed van Kees was lek. Ik sliep in een groot bed, toen kwam hij er bij liggen. We lagen wat te zoenen en ineens duwt hij zijn vingers onder mijn onderbroek daar en gaat hij mij vingeren. Ik vond jet echt heel lekker en ben zelfs meerdere keren klaar gekomen, is dit normaal? Hij is 14 en ik bijna 14... zijn we te jong?

8 feb 2017, 09:02, Loutje88

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.