vingeren en seks...

Heee iedereen! ik ben een meisje en ben wel eens gevingerd door en jongen of ik probeer het wel zelf, maar als ik het zelf doe, dan ga ik op mijn clit en niet op erin, want als ik erin ga voel ik bijna niks of is het niet lekker en als jongens het doen dan voel ik ook niks, maar ben dus bang omdat ik ook wel eens grotere dingen heb uitgeprobeerd, dus met 2 vingers ofzo maar ben dus bang dat ik dan seks ook helemaal niet lekker zal vinden, wat vonden jullie van seks en was het anders als vingeren?

30 jul 2020, anooooo


Reacties

plaats reactie
1

Hey, anooooo, ik ben (klinkt misschien gemeen, omdat je er onzeker over bent.... bedoel het niet zo!😘) erg blij dat jij je ook ze voelt, want ik heb dit ook. Ik vind vingeren niks aan, heb het al op duizenden manieren geprobeerd, naar het eind me niet op. Ik ben ook bang dat ik seks niet lekker vind. Sorry dat je hier eigenlijk niets aan hebt want heb geen ervaringen met seks. Echt sorry! ❤️❤️

30 jul 2020, 22:07, Kiki
2

Hallo anooooo en kiki het is normaal dat het beter voelt de clit te strelen want daar zitten de zenuwen, niet in je ....

28 sep 2020, 21:09, Meisje12

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.