Vingeren door jongen

Hee allemaal ik heb dus een dingetje, als ik met een jongen zoen wilt hij vaak verder. Hij wilt mij vingeren maar ik weet niet zeker of ik dat wil. Tot nu toe heb ik het altijd geweigerd door zijn handen weg te doen. Opzich zou ik het wel willen alleen ben ik bang dat als ik het doe hij ook iets van mij verwacht. Verder hebben we ook geen relatie alleen fix en mijn ervaring met jongens is dat het allemaal leuk is en dan een dag later kan het ineens helemaal anders zijn. Niet altijd zo maar is wel vaker gebeurd. Ik wil dus niet verder gaan en dan dat hij daarna vrienden wil blijven. Verder weet ik ook niet of ik een relatie met hem wil. Ik vind hem wel leuk maar ben niet helemaal in love ofzo. Moet ik het dan wel doen?

23 okt 2019, Helppp


Reacties

plaats reactie
1

1. Hoe oud ben je?
2. Als ik jou was zou ik gewoon doen wat het beste voelt, en als je door wilt dan moet je dat aangeven. Zo niet, dat moet je gewoon nee zeggen of een afwijzende beweging maken. Je bent de baas over je eigen lichaam.

23 okt 2019, 21:10, Mr. Yeet
2

Gewoon geen fix maken weet je

24 okt 2019, 00:10, Bikinigek
3

Hoe bedoel je geen fix maken?

25 okt 2019, 23:10, Helppp
4

Me. Yeet ik ben 17 dus leeftijd is niet het probleem

25 okt 2019, 23:10, Helppp
5

Aha dan moet je gewoon doen wat je zelf wilt. Ik zou het wel eerst aan hem aangeven en zo niet dan zal ik iemand anders zoeken en vertellen hoe je je erover voelt

3 nov 2019, 22:11, Mr. Yeet

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.