vinden meiden mij leuk?

Hoi ik ben timmie en ik ben 15 jaar oud ben 1.71 lang en 107kg sindskort ik ben begonnen als een mager ventje van 60km naar nu 107 ik wou vragen of meiden dat nog leuk vonden aangezien ik nu toch begin te twijfelen...

ik hoor graag van jullie allemaal groetjes Timmie

4 aug 2018, timmie


Reacties

plaats reactie
1

Heeeeyyy het gewicht boeit niet veel. Maar ik zou niet meer als 90 willen.

4 aug 2018, 21:08, Babe
2

Zijn wel meiden die het leuk vinden hoor maar is echt niet mijn ding, vind ik heel snel vies als iemand vet is

4 aug 2018, 23:08, girlie
3

ik ben wel altijd dun geweest maar heb me afgelopen 2 jaar enorm laten gaan wat ze flink te zien is

5 aug 2018, 17:08, timmie
4

Hey Timmie,

Het eerste waar ik me zorgen om maak als ik jou berichtje lees, is hoe het komt dat je in twee jaar tijd 47 kilo bent aangekomen. Dat is wel erg veel en lijkt mij niet goed voor je gezondheid. Hoe zit je in je vel? En hoe komt het dat je je zo hebt laten gaan?

5 aug 2018, 18:08, Amyxx
5

Amy begin mei 2 jaar terug is er wat gebeurd waar ik het liever over wil hebben maar daar door ben ik toen helemaal de weg kwijt geraakt waardoor ik aleen maar deed eten voor me verdriet weg te werken door mijn dommen fout om dat te doen zit ik nu met die overtolligen kilos.

5 aug 2018, 22:08, timmie
6

Hey Timmie,

Ik had al zo'n vermoeden dat er wel een aanleiding zou moeten zijn geweest voor het vele aankomen.
Wat ontzettend naar dat dit is gebeurd, zowel het voorval als jouw verdriet daardoor.
Ik begrijp heel goed dat je het daar liever niet over wilt hebben.
Zit het voorval je nog steeds in de weg en heb je er nog steeds last/verdriet van? En hoe gaat het nu met het (weg)eten van verdriet?
Wat ik je wil meegeven is dat je hier niet alleen mee rond hoeft te lopen. Je hebt iets heftigs meegemaakt en dat moet verwerkt worden. Je hebt recht op hulp daarbij. Dat is niet zwak of gek, maar juist heel dapper als je daarvoor hulp vraagt. Niemand kan zonder iemand!
Hoe kijk jij daar tegenaan? Hoe zit je nu in je vel en hoe zou je het graag willen hebben?
Ik denk graag met je mee naar oplossingen :)

6 aug 2018, 08:08, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.