Vinden jullie strings gay?

Ik ben jongen van 15 jaar en draag stiekem liefst strings maar mijn vrienden zeggen dat het gay is, nochtans ben ik zeker dat ik 100% hetero ben.
Vinden jullie strings voor mannen gay of normaal? Zijn er nog hetero's die strings dragen?

29 mrt 2020, Stringdrager


Reacties

plaats reactie
1

Neen, ik vind strings helemaal niet gay. Ik ben ook hetro en draag ze ook al 10 jaar ofzo. Sinds ik twee jaar samenwoon met mijn vriendin draag ik ze dagelijks. Strings zijn gewoon het meest comfortabele ondergoed voor mij.

29 mrt 2020, 15:03, Strings4ever
2

Draag ze al jaren wel de heren versie. Loop ook op hakken gewoon omdat ik dat fijn vind

30 mrt 2020, 10:03, Bikinigek
3

Sinds wanneer bepaald je ondergoed of je gay bent? Veel hetro's dragen strings hoor, zeker tijdens het sporten, ik ook. Ze zullen het alleen niet altijd toegeven. Ik draag ook meestal een string. Zit gewoon lekkerder. Je hebt het soort dat je niet voelt wat super comfortabel is, en het soort die je wel voelt wat dan weer super geil is. Ik draag ze beiden even graag.

31 mrt 2020, 17:03, Herenstrings
4

Mijn vriend draagt ook strings. Is niets mis mee, vind het zelfs sexy. Maar juist zoals bij vrouwen staat ook niet elke man er mooi mee.

31 mrt 2020, 23:03, Lara
5

Ben er over het algemeen zelf geen fan van maar het gay imago rond is echt wel achterhaald dacht ik. Met het juiste kontje kan het zelfs best sexy zijn. Als jij een string wil dragen dan moet je dat gewoon doen.

1 apr 2020, 13:04, Aiko
6

Nee, heeft niets met gay zijn te maken. mijn vriend draagrt ook meestal strings. Het taboe rond de string komt niet omdat het gay is maar omdat de supermacho's vinden dat mannen boxershorts moeten dragen. Net zoals veel vrouwen strings voor sletten vinden... tot ze het zelf proberen, dan kunnen ze niet meer zonder. Helaas in de macho wereld worden een aantal dingen niet aanvaard zoals herenstrings en anale stimulatie. Gelukkig voor mijn vriend weet ik wel beter... en hij is wel degelijk 100% hetro

23 apr 2020, 02:04, Nadia
7

Not at all!

24 apr 2020, 11:04, Sofie
8

mja boeie gewoon aandoen, heeft je sexualiteit enz niks mee te maken en als je later bedenkt dat het er wel wat mee te maken had dan kijk je terug en lach je erom

28 apr 2020, 15:04, pepcorn
9

Onderzoek bij onlineshops wijst uit dat de grootste doelgroep (ruim65%) die herenstrings koopt hetero mannen zijn en vrouwen die het kopen voor hun man. Dus stellen dat een string gay is, is totaal nonsens. Homo's kopen vaker jockey straps en minislips dan strings. De string is populairder onder de hetero's dan onder de homo's. Maar ja, ooit waren vrouwen die een broek droegen ook lesbisch want vrouwen hoorden geen broeken te dragen... Strings zijn dus niet gay.

11 mei 2020, 23:05, Stringfan
10

Neen hoor, ik vind een mooie mannenkont zelfs heel sexy in een string.

12 jun 2020, 07:06, Klaartje4
11

Ik vind het persoonlijk wel een beetje gay..... Liever geen haat, want we hebben vrijheid van meningsuiting uiting in Nederland. En dit is mijn persoonlijke mening.... sorry....

19 aug 2020, 12:08, Geen haat plz!
12

Mij maakt het werkelijk niet uit. Ik vind het wel leuk als een jongen zich op zijn gemak voelt

19 aug 2020, 21:08, Oké.
13

Mensen die zeggen dat een string gay is zijn kortzichtige vrouwen en machomannen die zelf nog nooit een string geprobeerd hebben. Ik was vroeger ook zo'n man tot ik voor de fun eens een string kocht. Is gewoon super comfortabel, zeker in de zomer. Nu draag ik bijna altijd strings. Maar wel opletten want onze wereld loopt vol met kortzichtige vrouwen en machomannen die direct hun oordeel klaar hebben en dat is echt spijtig want ik ben zeker dat 99% van die machomannen nog nooit een string geprobeerd heeft. Als ze het zouden proberen dan zou 90% erbij blijven en er meer kopen. Daar ben ik zeker van.

20 aug 2020, 07:08, Daily string
14

Ik ga zelfs zwemmen in string buiten. Zwembad is het verboden.

20 aug 2020, 15:08, Bikinigek
15

Ik vond het vroeger wel gay, tot ik ze zelf geprobeerd heb. Ik draag nu altijd strings en ben nog steeds 100% hetro. Ik heb aan de lijve ondervonden dat strings dus niet gay zijn. Ooit was er een tijd dat vrouwen met een broek ipv rok ook als lesbienne werd aanzien. Dit hoort thuis in dezelfde soort domheid. Nu dragen alle vrouwen broeken, is doodnormaal. Zo is het met herenstrings ook.

28 aug 2020, 21:08, Stringdiertje
16

Ik ben zelf wel homo maar ben nog niet uit de kast gekomen (ik weet het wel al 11 jaar en ben nu 21 lol), niemand weet het en ik zie er ook hetero uit (ben zeer mannelijk). Ik draag sinds kort wel strings omdat ik ze sexy vind staan en ze zitten goed. Ik denk niet dat ik ze draag omdat ik mannen aantrekkelijk vind, heeft niets te maken met je seksualiteit. Ik draag ook boxers en slips zoals alle heteromannen. Er zijn veel heteromannen die strings dragen en het lekker vinden aanvoelen.

10 apr 2021, 22:04, Strings niet gay, ik wel oeps
17

Nee hoor, ik ben 100% hetro en draag dagelijks een string. Als je zittend werk hebt, is een string veruit het meest comfortabele ondergoed. Zit gewoon super lekker.
Je hebt strings die heel gay zijn, net zoals je t-shirts en shorts hebt die heel gay zijn. Er is een aparte markt voor gays. Maar dat wil ook niet zeggen dat alle t-shirts en shorts gay zijn he. Er zijn heus wel gewone strings voor heren die niet voor de gay markt bedoeld zijn en door hetero mannen gedragen worden. Online shops geven aan dat slechts 30% van de string kopers gay zijn. 70% zijn hetro mannen en/of vrouwen die ze kopen voor hun partner.

16 apr 2021, 16:04, The office
18

Je moet dragen wat je zelf wilt, dat heeft niks met je seksualiteit te maken.

19 apr 2021, 16:04, Eva🥀
19

Zo'n bekrompen vraag. Echt niet gay hoor. Gewoon super comfortabel. Gay zijn gaat over welk geslacht je aantrekkelijk vind, niet over welk ondergoed je graag draagt.

20 apr 2021, 15:04, Bart
20

Ik draag bijna altijd strings en ik ben zeker niet gay hoor.

1 mei 2021, 17:05, Jon@s
21

Ik geloof de mensen die zeggen dat het lekker zit, maar ik zou echt niet met een man kunnen daten die een string draagt, sorry.
Ik denk dat vrouwen daar ook op afknappen, maar er zijn vast een paar die dat misschien niet vinden.

15 mei 2021, 20:05, Hoix
22

@Hoix en hoe denk je over een man die je zou afkeuren louter en alleen omdat dat jij géén strings draagt? Ik ben zeker dat je zou zeggen dat hij een oppervlakkige eikel is.
Ik draag strings en mijn vriendin vind het oké want zij ziet mij graag om wie ik ben en niet om mijn ondergoed.

16 mei 2021, 01:05, Herenstrings
23

Snap ik maar voor mij is het een turn off. Vind het toch mooier voor vrouwen

21 mei 2021, 09:05, Byex
24

Voor mij gaat er, als hetero-man niks boven een string als ondergoed. Fijn onder een skinny jeans of strakke hardloopbroek. Ik draag graag strings en vind er niks gays aan. Op het stand ben ik er wel mee gestopt, maar dat is meer om mijn kinderen geen onprettig gevoel te geven en een mooie strakke swimboxer is ook mooi.
Okay, ik ben wellicht iets ouder dan de doelgroep van dit forum, maar dat doet niets af een mening. Wees jezelf.

24 mei 2021, 11:05, Goed verzorgd
25

@hoix die ken ik meer. Die passen sowieso niet bij mijn levens stijl. Ik loop ook dagelijks op hakken.

24 mei 2021, 12:05, Bikinigek
26

@bikinigek ik heb wel respect voor je dat je gewoon doet wat je graag wilt doen. We moeten ook niet allemaal hetzelfde zijn

24 mei 2021, 17:05, Hoix
27

Ik draag ook enkele jaren heren strings en ben 100% hetero. Vind strings fijner zitten dan boxers

26 mei 2021, 15:05, Jordi
28

Nee is niet gay slaat nergens op . Gewoon dragen wat je fijn vind en lekker je string dragen .
Ik ben een meid en draag ook strings omdat het het fijnste is en geld denk voor jongens of mannen ook

27 mei 2021, 16:05, Lisa
29

Het is inderdaad erg kortzichtig om op basis van ondergoed te bepalen wat iemand zijn/haar geaardheid is. Gewoon lekker dragen wat je fijn vindt! Ik draag zelf ook al heel wat jaren herenstrings. 1 omdat het heerlijk draagt en 2 omdat ik t persoonlijk erg mooi vind dat mijn billen vrij zijn. Wat anderen vinden interesseert mij niet .
Ik draag ze ook openbaar (bv sportschool) en meestal word er niet een naar omgekeken . Dussssss Gewoon lkkr dragen wat jij wil!

22 jun 2021, 15:06, Peter
30

Nee joh, dan zou mijn man gay zijn 😂 want hij draagt bijna altijd strings. Er zijn wel modelletjes die duidelijk voor gays bedoeld zijn maar dat heb je even goed bij boxers, slips,... er zijn strings specifiek voor gays maar ook héél véél strings voor gewone hetro mannen zoals de mijne.

8 jul 2021, 13:07, Nora
31

Ik draag ook strings maar ben gewoon hetero en heb een vriendin. Ik vind 't zelf niet mooi staan en dat vind mijn vriendin ook. Maar ik doe 't omdat 't lekker zit. Niet omdat 't mooi zou staan. Vooral tijdens zittend werk, in m'n vrije tijd of tijdens warme weer draag ik het liefst een string.

18 jul 2021, 03:07, 30John
32

Draag ook strings, heerlijk gevoel de hele dag en staat sexy

9 aug 2021, 15:08, T
33

Uit onderzoek bij kledingswinkels blijkt dat slechts 30% van de strings wordt gekocht door gays. 70% wordt gekocht door hetero's of vrouwen die ze kopen voor hun man. Uit onderzoek binnen de gay gemeenschap blijkt ook dat de string pas het 4e populairste ondergoed is, na de strakke boxer, bikini slip en de jockey slip. Je zou dus kunnen stellen dat de strakke boxer het meest gay ondergoed is en de string verre van gay is. Uit onderzoek blijkt dat 3% van de hetero mannen strings draagt, al ligt dit cijfer vermoedelijk veel hoger omdat velen er niet voor uit komen.

Ik ben zelf hetro en stringdrager 💪

11 aug 2021, 13:08, Wouter
34

Er blijven van die vooroordelen als een man een string draagt en automatisch denken ze dan dat je homo bent. Maar er zijn genoeg hetero mannen die ze ook dragen alleen ze komen er niet snel vooruit. Ik draag ze zelf ook en ben hetero,een string zit zeer comfortabel onder je kleding en ook met sporten is het ideaal. Maar je zit op de middelbare school dan zal ik tijdens gym wel een boxer dragen voor de zekerheid als je geen nare reacties wilt krijgen maar daarna kan je gewoon je string aan doen.

12 aug 2021, 21:08, Stringlover81
35

Mijn vriend draagt ook altijd strings. Dan wel vrouwen. Is ook niet gay. Hij vindt t gewoon lekker zitten. En het wind m op..

24 aug 2021, 09:08, Meidiee
36

Nee hoor, ik draag al ong 10 jaar enkel herenstrings en mijn vriendin vindt dit mooier en sexier dan een boxer. Enkel in de sportclub kijken ze soms eens raar... Ach, zij weten niet beter ;-)

13 okt 2021, 07:10, Lowie
37

Het was ook de gedachte en het bijhorende taboe dat me weerhield om strings te dragen. Ik ben 100% hetero en draag een herenstring wanneer het kan. Hoewel het in principe altijd zou moeten kunnen, is er toch nog steeds een zekere schroomheid wanneer ik ga sporten in de sportclub of wanneer ik op mijn werk een douche neem en omkleed in de gezamenlijke ruimte. Collega's of sportvrienden zullen me steevast in een boxer zien. Dit vind ik jammer want er zit, naar mijn letterlijke en figuurlijke gevoel, niets beters dan een herenstring. Ondertussen heb ik er een 20-tal, waaronder in het begin best wel prijzige exemplaren. Nu, vind ik prachtige en eveneens goed zittende en passende strings op AliExpress voor een habekrats in vergelijking met mijn duurdere merkstrings. Van het moment dat ik thuis kom van sporten of het werk, vliegt de boxer uit en spring ik in een string, voor het comfort, maar ook omdat ik het sexy vind en het me opwindt. Niks mis mee, toch? Mijn vrouw vindt het prima. Vaak zegt ze wel eens 'er hangen van jou weer meer strings op de wasdraad dan van mij'. Wel stel ik me de vraag wat mijn dochtertje gaat zeggen wanneer ze zelf wat groter is, maar misschien is dit wel een gegeven wat het taboe mee kan doorbreken.

8 nov 2021, 20:11, Straighter then straight

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.