Vinden jullie strings gay?

Ik ben jongen van 15 jaar en draag stiekem liefst strings maar mijn vrienden zeggen dat het gay is, nochtans ben ik zeker dat ik 100% hetero ben.
Vinden jullie strings voor mannen gay of normaal? Zijn er nog hetero's die strings dragen?

29 mrt 2020, Stringdrager

Reacties

plaats reactie
1

Neen, ik vind strings helemaal niet gay. Ik ben ook hetro en draag ze ook al 10 jaar ofzo. Sinds ik twee jaar samenwoon met mijn vriendin draag ik ze dagelijks. Strings zijn gewoon het meest comfortabele ondergoed voor mij.

29 mrt 2020, 15:03, Strings4ever
2

Draag ze al jaren wel de heren versie. Loop ook op hakken gewoon omdat ik dat fijn vind

30 mrt 2020, 10:03, Bikinigek
3

Sinds wanneer bepaald je ondergoed of je gay bent? Veel hetro's dragen strings hoor, zeker tijdens het sporten, ik ook. Ze zullen het alleen niet altijd toegeven. Ik draag ook meestal een string. Zit gewoon lekkerder. Je hebt het soort dat je niet voelt wat super comfortabel is, en het soort die je wel voelt wat dan weer super geil is. Ik draag ze beiden even graag.

31 mrt 2020, 17:03, Herenstrings
4

Mijn vriend draagt ook strings. Is niets mis mee, vind het zelfs sexy. Maar juist zoals bij vrouwen staat ook niet elke man er mooi mee.

31 mrt 2020, 23:03, Lara
5

Ben er over het algemeen zelf geen fan van maar het gay imago rond is echt wel achterhaald dacht ik. Met het juiste kontje kan het zelfs best sexy zijn. Als jij een string wil dragen dan moet je dat gewoon doen.

1 apr 2020, 13:04, Aiko
6

Nee, heeft niets met gay zijn te maken. mijn vriend draagrt ook meestal strings. Het taboe rond de string komt niet omdat het gay is maar omdat de supermacho's vinden dat mannen boxershorts moeten dragen. Net zoals veel vrouwen strings voor sletten vinden... tot ze het zelf proberen, dan kunnen ze niet meer zonder. Helaas in de macho wereld worden een aantal dingen niet aanvaard zoals herenstrings en anale stimulatie. Gelukkig voor mijn vriend weet ik wel beter... en hij is wel degelijk 100% hetro

23 apr 2020, 02:04, Nadia
7

Not at all!

24 apr 2020, 11:04, Sofie
8

mja boeie gewoon aandoen, heeft je sexualiteit enz niks mee te maken en als je later bedenkt dat het er wel wat mee te maken had dan kijk je terug en lach je erom

28 apr 2020, 15:04, pepcorn
9

Onderzoek bij onlineshops wijst uit dat de grootste doelgroep (ruim65%) die herenstrings koopt hetero mannen zijn en vrouwen die het kopen voor hun man. Dus stellen dat een string gay is, is totaal nonsens. Homo's kopen vaker jockey straps en minislips dan strings. De string is populairder onder de hetero's dan onder de homo's. Maar ja, ooit waren vrouwen die een broek droegen ook lesbisch want vrouwen hoorden geen broeken te dragen... Strings zijn dus niet gay.

11 mei 2020, 23:05, Stringfan

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer