vinden jullie bi raar? Verhaal

Hey allemaal,
Ik ben 11 jaar, (klinkt misschien onrealistisch) en zit met een issue. Ik kan hele erge meisjeskleding dragen, rokjes, truitjes met van die korte ritsjes die beginnen bij je keel, buikhoodies, laarsjes. En voel me daar ook gew chill bij, ben ook weer niet zo'n tutje gew normaal. Maar, nu hou ik ook heel veel van jongenskleding en ben toen ik jong was ook al eens verliefd geworden op een meisje. Toen ik dit aan mijn beste vriendinnen vertelden zei de een: ach, dat kan, maar ik ben nog jong dus dat kun je dat nog niet weten." Maar dat zeggen mensen altijd dat als je jong bent het nog niet kan weten. Maar, je bent toch nooit te jong om te weten dat je hetero bent? Dus waarom doen mensen altijd zo raar, ze heeft ook niks tegen bi lesbisch of homo enz. Maar zegt dat het raar is om zo jong al te weten maar zij weet toch ook gewoon dat ze hetero is, wat vinden jullie hiervan, is gew. Een nieuwsgierigheidsvraag en was benieuwd wat jullie vonden. Bedankt voor het lezen, kusjes me!!!!

15 feb 2020, Tomboy


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb eigenlijk geen idee wat het nu bi betekent, hetro etc. Ik weet nog niet wat Henk en lesbisch is. Nou ja. Als jij lekker jongens kleding wilt dragen de enen dag en meisjes kleding de andere dag , ik jou je niet tegen. En al val je aliens , gewoon doen . Ik bedoel , wie heeft het recht om over iemand anders te bepalen wat voor iemand liefde moet zijn . Raar trouwens dat je vriendin zo reageert.aar ja, sommige mensen hebben gewoon dat op het verkeerde moment hun hersenen in slaap vallen en vertikken na te denken .
De samenvatting van dit hele verhaal is :
Doe waar JIJ je fijn bij voelt
Liefs ik 💕

19 feb 2020, 22:02, D💞
2

Ik (18) denk de laatste tijd dat iedereen 'n beetje homo of lesbisch is. De één natuurlijk veel meer dan de ander, maar iedereen heeft het volgens mij, voor een paar procent op zn minst. Het is volgens mij deel van je natuurlijke zelfliefde.
Een voorbeeld vind ik dat als je bv mastubeert, ben je met jezelf bezig, iemand waar je van houdt (jijzelf) en dat is iemand van hetzelfde geslacht. Seks met jezelf. Je verwent haar of hem, (jezelf) en wil haar of hem bevredigen hem laten genieten en je geniet er zelf ook van, (je eigen geslachtsorgaan) je hebt soloseks met hem of haar (je eigen lichaam dat je toch lief is)
En ik denk ook dat als je veel aandacht gaat geven aan dat gedeelte van jezelf en je seks gaat zoeken met hetzelfde geslacht, je meer die kant op kan gaan en dus meer homo of meer lesbisch kan worden,
Op die manier kun je het volgens mij zegmaar aanwakkeren of negeren.
Ik denk maar hoor..
Volgens mij is het zo..
Groetjes
xx

21 feb 2020, 12:02, Jjanneke
3

Hai @Jjanneke, ik wil niet gemeen of onrespectvol overkomen maar het raakt me een beetje wat je zegt je zegt nu eigenlijk dat bi homo lesbo zijn gewoon een fase is en dus niet echt. Een soort van alsof iedereen het tegenwoordig is alsof je vindt dat iedereen het opeens zegt, als wat ik zei een soort fase of voor aandacht. Ik respecteer je mening, wou dit alleen even zeggen want nu denk ik dat jij denkt dat bi gewoon een fase is. Zovan het gaat wel weer over negeer het maar.

Sorry als ik je heb beledigd of dat ik je mening heb aangevallen, ik wou het alleen even zeggen wel bedankt voor het reageren! Kusjes, Tomboy

23 feb 2020, 21:02, Tomboy
4

Hou tomboy

Het woord fase heb ik niet genoemd, en nog minder bedoeld.
Ik denk ook niet dat bi 'n fase is, maar permanent, iedereen is dus op z'n minst een paar procent (of veel meer) bi, en dat niet een fase maar gwn altijd, maar dat dat gedeelte bi best wel wat kan groeien door contacten.
Ik denk dat je me misschien niet helemaal begrepen had.
Maakt ook niet uit.
Groetjes
xx

23 feb 2020, 22:02, Jjanneke
5

Dankjewel @Jjannke en eigenlijk moet ik me verontschuldigen, sorry, ik had het niet zo goed begrepen ik vind bovendien dat je gelijk hebt met dat iedereen een paar pocent bi is, nog een vraagje vindt jij bi zijn nou een probleem, of niet? Nogmaals sorry,
Xxxxx Tomboy

25 feb 2020, 21:02, Tomboy
6

Haha natuurlijk is bi zijn geen probleem, haha, dacht je dat ik daar moeite mee had?
Echt niet, we zijn allemaal bi, haha
Groetjes
xx

25 feb 2020, 22:02, Jjanneke

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.