Vind ik m echt leuk?

Hey ik praat al een tijdje met een jongen. Elke dag. We FaceTimen elke dag. Hij is knap en zo lief. In mn hoofd vind ik m echt leuk en nu ik dit zo schrijf denk ik ‘waarom doe je dit je vind m leuk gek’. Maar ik denk bij mezelf, vind ik m nou echt echt leuk. Ik voel zeker wat in mn buik en denk aan hem maar het is niet heftig. Eerst kon ik niet eten en waren de vlinder heel erg aanwezig. Nu zijn die vlinders wat kleiner geworden maar dat hoeft toch niet te betekenen dat ik m niet leuk vind. Want mn hoofd zegt ja

Help me xx sia

28 mei 2020, Sia


Reacties

plaats reactie
1

Nee dat betekent zeker niet dat je hem niet meer leuk vindt. Dat komt door een stofje dopamine, je hebt steeds ietsje meer van zijn aandacht nodig om je net zo verliefd te voelen als in het begin. Ik denk als je iets verder gaat en met hem afspreekt er meer dopamine vrijkomt en je je verliefder gaat voelen. Maar op een gegeven moment heb nog weer meer aandacht van hem nodig om weer hetzelfde te voelen en dat is ook de reden dat als je verliefd bent je steeds meer van hem wil. Het is een soort drug, alleen dan wel een leuke natuurlijk😝😉

28 mei 2020, 22:05, Loverr

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.