vind ik hem leuk en is het wederzijds?

Ik ben een meisje van 14 jaar en ik zit in de tweede klas.
Ik vond een jongen leuk voor ongeveer 6 maanden. Ik durfde geen stap te zetten. Ik dacht dat hij mij ook leuk vond maar niks zei.
Een tijdje geleden sprak ik met een andere jongen uit mn klas en die zei dat ik het het beste gewoon kan vragen, en hij gaf me allemaal tips etc.
Een paar dagen daarna ben ik er inderdaad voor gegaan. Helaas had die jongen me afgewezen.
De jongen die me tips gaf was daarna heel aardig tegen me enzo.
De week voor de voorjaarsvakantie zaten we bij twee lessen naast elkaar (2 verschillende dagen, zelfde les). In de eerste les voelde ik opeens zijn knie tegen de mijne, maar ik dacht dat het per ongeluk ging en haalde toen mijn knie weg. Iets later in die les voelde ik weer een paar keer zijn knie tegen mijn knie. En elke keer als ik dat voelde ging er een rare maar fijne schok door me heen...
De andere les dat we bij elkaar zaten gebeurde het weer.
Zijn knie kwam weer tegen mijn knie aan, maar deze keer haalde ik mijn knie niet weg, om te kijken wat hij deed. Raar genoeg deed hij niks en liet zn knie dus tegen mijn knie zitten.
Toen ik iets later even niet oplette en weer terugkeek in mijn schrift, stond er opeens in het rood en groot "SWAG" geschreven. Ik keek toen omhoog en toen keek hij me aan met een ondeugend lachje.
Vandaag zat ik in het laatste lesuur bij mijn beste vriendin. Opeens komt hij bij ons aan tafel zitten. Daarna komen nog twee meiden naar ons toe en wilden er ook zitten, maar Hij wilde per se bij deze tafel blijven. en dat was hem ook gelukt, hij bleef bij ons aan tafel en deed een beetje stoer etc. (Hij is ook wel een van de populaire jongens maarja)
Elke keer als ik hem zie dan krijg ik weer kriebels in mijn buik. Ik durf wel gewoon tegen hem te praten.
Vind ik hem leuk? omdat ik dit allemaal onthoud en die gevoelend heb...
En wat vind hij mogelijk van mij?

2 mrt 2015, NotAnEasyLover


Reacties

plaats reactie
1

heyy :) meestal werkt vragen of hij je leuk vind geqoon hey beste.
dan heb je duidelijkheid.
vind hij je leuk? hartstikke mooi :D dan zou ik er helemaal voor gaan.
is het niet wederzijds? noujaa dan niet, het zij zo en je kan verder met je leven.
succes <3

6 mei 2015, 13:05, hinta
2

Volgens mij vind hij je leuk ! ;-)
En als ik naar jou luister vind jij hem ook leuk ! :D

6 mei 2015, 18:05, lovelady

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.