Vind ik deze jongen leuk?

Hoi allemaal, sinds de 1e zit ik bij een jongen in de klas (we noemen hem even Liam) ik weet niet goed of ik Liam leuk vind. Ik heb hem best vaak leuk gevonden maar dan ook weer een tijdje niet en laatst gingen we snappen en toen hij vrieg iver hoe het met me gaat enzo vond ik het echt leuk ik vond het echt spannend maar toen deden we zon domme vragen lijst en ik vond het gesprek al gelijk **. Ik kan het niet zo goed begrijpen wat ik voor hen voel want het is niet echt iets het is meer een gedachte maar ook wel weet een gevoel in Mn buik maar dit heb ik niet de hele tijd? En k heb eerder een John en keuk gevonden maar bij diegene kreeg ik echt veel kriebels en bij hem heb k dat niet echt maar als iemand zijn naam zegt word ik wel een beetje blij maar ik heb niet echt hele erge kriebels de ene x heb ik wel een beetje kriebels en de andere x niet.. ik snap het niet hoe zit dit? Ohja trouwens hij heeft mij ook leuk gevonden of hij vind dat nu nog steeds..? Maarja help me.

20 jan 2019, Lara


Reacties

plaats reactie
1

Ik weet niet precies wat ik moet zeggen maar ik denk dat je hem leuk vind

25 jan 2019, 18:01, Manderijntje
2

Omdat jij weet dat hij je leuk vindt voel je je vereerd en dat is normaal. Ik denk dat je houdt van het gevoel dat iemand je leuk vindt. Je moet echt gewoon je gevoel volgen. Doe wat je hart je zegt, dan komt het goed!

27 jan 2019, 10:01, justmexoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.