Vind hij mij leuk? Xx

Hey hoi, ik zit met een klein probleempje qua jongens. Er zit een jongen bij mij in de klas en ik vind hem best wel leuk. Maar 2 weken geleden zei een meisje dat hij mij leuk vind. Ik geloof dit niet want ze liegt HEEL vaak en heeft dit eerder bij mij gedaan maar dan met iemand anders. Maar nu merk ik dat hij steeds naar mij kijkt. Elke keer als ik naar hem terug kijk kijkt hij snel weg. Ik weet niet wat ik hier mee moet. Kan iemand mij helpen? Vind hij me leuk? Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Xx mij😄

2 feb 2018, mij😄


Reacties

plaats reactie
1

Lieve mij😄, ik denk van wel. Tenzij hij fronst.

2 feb 2018, 17:02, Eva✨
2

Omg, heel erg bedankt eva!

2 feb 2018, 18:02, mij😄
3

Ga hem dmmen

2 feb 2018, 18:02, Kiekeboe
4

Hey Kiekeboe, ik vind dit een beetje eng. Ik heb ook zijn nummer (via de groepsapp). Maar ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen. Misschien nog tips? En ik wacht ff tot hij wat zegt want we praten ook niet zoveel net elkaar. Ik wil eerst kijken of hij de eerste stap zet (wat ik liever heb want ik vind het echt heel eng😅).

2 feb 2018, 20:02, mij😄
5

Heeft iemand tips?

2 feb 2018, 21:02, mij😄
6

Als je hem een keer tegenkomt glimlach 😊
Als je hem ziet en hij is alleen en jij ook en hij ziet jou zeg hoi 👋
Probeer een betrouwbaar persoon te vinden die hen kent en er zo achter te komen.
Ga hem toch een keer dmmen en vraag iets aan hem ofso.
Probeer zijn vrienden te bereiken
Meer heb ik ni

2 feb 2018, 22:02, Kiekeboe
7

Heel erg bedankt Kiekeboe! Ik ga het proberen! Ik hoop dat het lukt. Heel erg bedankt!!!

2 feb 2018, 23:02, mij😄
8

Ik heb weer een probleem want eerder gaf die al mijn instaposts altijd een like en nu niet meer. Wat moet ik doen?

Sorry dat ik met al mijn liefdesproblemen hier kom maar mijn beste vriendin vind hem ook een klein beetje leuk. Ze is geen vrienden meer met haar andere vriendin omdat haar vriendje vreemd ging met die vriendin van mij.
Nog heel erg bedankt!

3 feb 2018, 10:02, mij😄
9

Lieve mij😄, als je vertrouwen hebt of je niet anders voordoet kom je waarschijnlijk ook goed over.

3 feb 2018, 13:02, Eva🍩
10

Bedankt Eva🍩!

3 feb 2018, 13:02, mij😄
11

Misschien is hij even niet online of zo, geen zorgen.

3 feb 2018, 16:02, Kiekeboe
12

Bedankt dat jullie mij zo helpen ik wardeer dit heel erg! Heel heel heel erg bedankt! Ik wacht even af tot maandag want hij woont niet echt dicht bij mij in de buurt dus het is ook niet zo dat ik hem op straat tegen kom.

3 feb 2018, 18:02, mij😄

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.