vind hij me nou wel of niet leuk?

Heey ik zit net in de 1ste en ongeveer een half jaar geleden was er een jongen uit mijn klas die mij leuk vond ik vond hem niet leuk maar een weekje later vroeg hij mij en heb ik ja gezegt omdat ik hem toch best leuk vond ondertussen is het al 5x aan en uit geweest eerst vroeg hij mr steeds weer en begon er steeds over maar de laatste keer dat ik met hem had negeerde hij me en hij zei nooit wat tegen me op school mijn vriendin ging toen met hem praten en die avond heeft hij het via app uitgemaakt omdat hij zich zelf te jong vond dat respecteer ik wel maar ik ben boos ophem omdat ie vet kut deed ik vind hem nog steeds vet leuk maar ik doe nu ook echt vet kut tegen hem. Maar in de les staart ie me nu vet vaak aan zou die me nog leuk vinden of niet?

18 apr 2015, xloveyoux


Reacties

plaats reactie
1

VOLGENS KINDEREN VAN DE ANDERE KLAS
ZEGGEN DAT HIJ ME LEUK VINDEN OF ZO TOEN IK IN DE DEUROPENING STONDT ZIJ IDEREN MERGIM OF ZO DUS MAAR IK WEET HET NIET
MEER HIJ ZT AL IETS VAN 4 / 5 JAAR OP ME SCHOOL EN 2 JAAR ZIJN W E BUSGENOOTJES GEWEEST GROEP 6 EN 7 MAAR DENKEN JULIE
DAT HIJ ME LEUK VINDT A.U.B ZEG HET

18 apr 2015, 21:04, HOYHOYWAALWJK

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.