Vind hij me nou leuk of niet?!

Ik ben sinds een paar dagen met een jongen (net als ik 16 jaar) aan het chatten op Facebook en ik vind hem echt heel leuk. Maar hij reageer meestal best laat, soms een paar uur later, soms een dag, maar uiteindelijk reageert ie altijd wel en ik vroeg om z'n snapchat en dat had ie ook gegeven. Soms als ie dan niet reageert is ie wel online geweest, maar heeft niet onze chat geopend. Ik heb wel is gehoord dat jongens dat expres doen als ze je leuk vinden, of is dat niet zo? Ik weet echt niet meer wat ie nou van me vind. Btw onze gesprekken zijn pretty basic. Weet iemand wat hij wrs bedoelt met dat lange wachten enzo? Xoxo Tamara

1 apr 2015, Tamara


Reacties

plaats reactie
1

Ik herken dit en niet alleen jongens doen dit meisjes ook meestal doen mensen dit omdat je misschien veel praat maar het zielig vinden om tegen je te zeggen dat je stil moet zijn daarom gaan ze of je negeren en laat reageren of pas volgende dag reageren ik denk zelf dat je voorzichtig moet zijn ik ben 18 en herken dit omdat ik het zelf ook doe soms zijn jongens niet serieus met meisjes dus pas op

2 apr 2015, 00:04, onzekeremeid

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.