Vieze sexistische vader

Ik zit ergens mee en ik kan er met niemand over praten, wel een beetje met mijn zus want zij denkt hetzelfde over onze vader.
Hij is mega sexistisch, hij knijpt constant in Mn mama’s borsten enzo en hij doet niks in huis, hij zegt dat meisjes moeten koken en het huishouden doen, hij heeft zelf letterlijk gezegd dat hij alleen naar het uiterlijk kijkt van Mn mama en dat het innerlijk hem niets kan schelen (en dat boeit Mn mama niks, echt raar...). Maar er is nog iets... Toen ik 11 was kletste hij altijd op Mn kont en ik vond dat heel vies en op een dag werd ik zo boos dat ik gwn mega hard begon te schreeuwen en vanaf toen bind ik aaaaaaaltijd een trui rond mij zodat hij Mn kont niet ziet, toen stopte hij ermee. Maar toen begon hij met veel naar mijn voeten te kijken en hij likte Mn voeten zelfs maar ik was 11 dus ik had niet door dat het abnormaal was. Toen ik ongeveer 12 was had ik het door dat hij een voeten fetisch heeft en vanaf toen ging ik aaaltijd schoenen dragen als hij in de buurt was. Nu kijkt hij veel naar mijn borsten en ik kan ze moeilijk verbergen. Hij probeert me vaak te knuffelen en te kussen en dan loop ik weg en da stinkdier blijft achter me aanlopen (Mn mama ziet dit trouwens allemaal gebeuren en ‘ze vind het normaal dat hij dit doet’). Nu komt het ergste: hij is een dikke stalker, ik was bij mijn vriendje thuis en hij heeft geen gordijnen in zn kamer en we hebben wat dingen gedaan (we zijn 16) en ik was dus naakt. Toen ik die dag thuis kwam zij mijn vader: ‘vergeten de gordijnen dicht te doen daarnet?’ En hij zij dat zo al lachend, hij heeft mij dus helemaal naakt gezien en dat was mijn grootste nachtmerrie. Waarschijnlijk heeft hij ook toen foto’s genomen want hij was heel traag voorbij zijn huis gereden. Ik wil da stinkdier echt nooit meer zien en hij word met de dag erger. Gisteren zij hij: wat heb jij toch 2 mooie prachtige grote b- ouders.
Ik wil hem echt uit huis. Hij verdient niet zon vrouw als mij moeder. Mijn moeder verdient iemand veel beter die haar respecteerd.
Ik weet echt niet meer hoe ik hier mee moet om gaan, in draag altijd iets aan mijn voeten in huis, ik bind altijd een trui rond mij, ik draag Heel dikke kleding, ik voel me echt niet op mijn gemak als hij thuis is. Ik heb me ook vaak gesneden vroeger, nu niet meer want ik heb er heel veel spijt van , Mn vriendje vraagt wrm ik dat doe maar ik kan het hem niet zeggen. Ook als we op reis gaan draag ik geen sandalen fzo, ik doe nooit een bikini of badpak aan, ik draag een lange broek en een trui ookal is het 35 graden. Ik kan echt niet met dat stinkdier leven, ik wil genieten van mijn leven

3 jan 2018, Anoniem2001


Reacties

plaats reactie
1

En hij zegt ook altijd tegen me dat ik met de deur open moet douchen in de badkamer “omdat de muren anders kapotgaan “

3 jan 2018, 02:01, Anoniem2001
2

Omg, ik heb hetzelfde mijn vader maakt alrijd vieze grapjea en dat haat ik, hij kan ook wel is een woedenaanval hebben. En super irritant is hij hij doet het niet zo pedo achtig maar ook vi d ik die grapjes vies. Jij bent de eerste die ik ken die di ook heeft. Ik denk datje gewoon naar de kinderbescherming moet ik weet het anders ook niet. Mijn pa maakt alleen grapjes dus daarvoor kan ik ni naar de kinderbescherming en was ik ook ni van plan want hij wheeft me nog nooit aangeraakt.

3 jan 2018, 07:01, Kolabeer
3

Lieve Anoniem2001, het is echt heel stom van hem. Je kan altijd de kindertelefoon bellen. Als die zulke grapjes maakt moet jij een belediging maken naar je hem. En grapjes terug maken, of zeggen dat je je niet veilig voelt. Of spuit teveel parfum op, daar houden jongens niet van. Of als je gaat douchen en hij doet de deur open, heb dan iets aan. Die natte kleding mag hij wel aanraken, en doe er dan iets vies in. Je vader kan echt niet mee gaan na het zwembad. Zeg tegen hem bv dat je een meidendag wilt, en dat je moeder mee gaat.

3 jan 2018, 09:01, Eva🎆
4

Vraag aan de ouders van je vriend of je bij hen een tijdje mag wonen, als je dit geen goed plan vind kun je ook naar je mentor of vertrouwenspersoon op school gaan.

3 jan 2018, 11:01, Stresskop
5

Bedankt om me te helpen allemaal! :)

3 jan 2018, 21:01, Anoniem2001

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.