vibrator kopen?

hallo allemaal!!!
ik heb een soort van probleem, het is niet echt een probleem maar toch...
ik ben mezelf sinds een tijdje aan t vibreren.... maar met een elektrische tandenborstel.. klinkt heel raar maar t is echt fijn.. hahah. maar ik heb van een paar oudere vriendinnen gehoord dat een echte vibrator veeeeeeeeel fijner is... ik wil er dan ook best wel graag een kopen... maar via internet natuurlijk want ik ga niet zomaar in een sexwinkel staan... maar nou is dus mijn vraag of oudere meisjes hiero op dit forum weten hoe ik (zonder dat m'n ouders erachter komen natuurlijk) zo'n ding moet kopen?
als iemand mij dat zou kunnen vertellen ben ik echt suuuper blij!!
-XXX- anoniempjeehh

24 dec 2017, anoniempjeehh


Reacties

plaats reactie
1

Heel makkelijk, bestellen bij *** en laten leveren bij *** en daar je bestelling afhalen. Wordt geheel anoniem verzonden en verpakt.
Zo ben ik ook eraan gekomen.
Laat ff weten als je hem hebt. Het is zoo lekker.

* Dit bericht is aangepast door de moderator.

24 dec 2017, 22:12, Chantie 15
2

bij bol kun je iets bestellen en laten bezorgen bij de ah afhaalbalie.

of etos/kruidvat enz hebben ook spullen.
maar seks sjop in lopen kan gewoon.

3 jan 2018, 13:01, bikinigek
3

Wat is het verschil tussen een vibrator en een dildo?

4 jan 2018, 03:01, Louise
4

Knopje heeft het Louise.

4 jan 2018, 10:01, De Gangester
5

Een vibrator die trilt of heeft een ronddraaiende kop en een dildo is gewoon een kunstlul.

5 jan 2018, 18:01, chantie16
6

K wil ook graag een vriebrator koopen maar k ben 14 jaar en als je hem bij een afhaal balie wild ophaalen moet je je legenriematie bewijs laten zien.
Wat moet k nu doen?!

25 aug 2018, 23:08, Jet
7

Jet koop er een online bv. op bol.com

26 aug 2018, 00:08, Henk
8

Hoe doe je dat

26 aug 2018, 01:08, Jet
9

Het komt allemaal in een neutrale doos, waar niet op staat wat het is dus afhalen bij een bali zou geen probleem hoeven zijn.

26 aug 2018, 03:08, Lau
10

Ja maar dan moet je wel je legetiematie laten zien. En die heb k niet

26 aug 2018, 10:08, Jet
11

Vgm hoef je je legitimatie niet te laten zien als het gewoon aan je deur geleverd word hoor

26 aug 2018, 16:08, Henk
12

K wil ook een vribrator maar toen k er een wou bestelen bij Bol.com was die te zwaar om hem te laaten leveren bij een afhaalbalie! En k kan het echt niet thuis doen straks kommen mijn ouders er achter! Wat moet k nu doen?!

26 aug 2018, 16:08, Freddie
13

Je hoeft je niet te schamen, maar als je iets wil zeggen kan je misschien iets zeggen (het is wel liegen). Al werkt het als beste, niet perfect. ''Het is zeker een verkeerd adres''.

26 aug 2018, 18:08, Eva🎁
14

Bestel het en laat het leveren op een dag dat je ouders niet thuis zijn. Of vaak krijg je van bol.com een mail waarin de bezorg tijd staat, dus dan kan je tijdens die tijd gwn dicht bij de voordeur zitten zodat jij de deur als eerse open kan doen.

26 aug 2018, 22:08, Henk
15

Zelf heb ik laatst een vibrator besteld via pleasure-toyz.nl en deze laten bezorgen bij een afhaalpunt. Deze is berzorgd in een blanke doos dus er stond geen reclame oid op. Na mijn school heb ik hem zelf opgehaald en verstopt in mijn tas en de grotere doos weggegooid.

24 feb 2020, 17:02, lizzzie
16

Freddy dat is onzin je mag 10kg daar laten bezorgen. Had je er 1 van beton ofzo

25 feb 2020, 10:02, Bikinigek
17

bikinigek.
er moest nog een accu bij geleverd worden. 12 volt.

27 feb 2020, 06:02, A
18

@ A. Knap dat die boven 10kg is dat is een auto accu niet eens kun je ook laten bezorgen

28 feb 2020, 14:02, Bikinigek
19

@bikinigek. een auto accu weegt ook geen 10 kg. die kan je makkelijk mee bestellen... en een vibrator weegt maar een klein kg..

6 mrt 2020, 04:03, a
20

@a dus wat was het probleem? Kun je gewoon op afhaalpunt laten bezorgen inc accu

6 mrt 2020, 13:03, Bikinigek
21

Of bij wish of aliexpress bestellen, niet zo duur en je ziet niet op je bankrekening wat je besteld hebt. Alleen dat het van wish of aliexpress komt, moet je wel ff goed kijken of het discreet verpakt word.. meestal staat het wel in de recensies.

13 mei 2020, 17:05, rosaa
22

@rosaa die van china zijn niet veilig zitten vaak stoffen in die kankerverwekkend zijn.. kijk filmpje van lubach eens over ali. en op etiket zetten ze gewoon sextoy hoor. Beter bij echte winkel in nl kopen online.

14 mei 2020, 13:05, Bikinigek
23

Miss kan je hem bij je vriendin laten leveren?

14 mei 2020, 15:05, D💞
24

Hi!
Kopen kan inderdaad heel spannend voelen de eerste keer. Je zal zien dat het allemaal reuze meevalt. Als je ouders je bankrekening in kunnen kijken kan je bij bol.com bestellen. Is dit niet het geval zou ik kiezen voor een echte seksshop. Deze producten zijn in het algemeen echt stukken beter/veiliger en worden zo verzonden dat niemand aan de doos ziet dat het van hun komt. Daarnaast heb je meer keuze :)
Het leveren kan idd bij een afhaalpunt. Sta je in het paspoort van je ouders en heb je geen ID wordt het idd een beetje lastig. Ik weet niet of bijvoorbeeld een schoolpasje of OV kaart mag. Daarvoor kan je ff chatten met PostNL en de vraag stellen.
Vaak kan je een leverdag kiezen, dus dan pak je een dag dat je ouders niet thuis zijn. Een andere optie is om het te laten leveren bij een vriendin die dat wel kan. Andere optie is laten leveren bij je oma/opa. Tegen oma/opa zeg je dan dat je het bij haar levert omdat er niemand thuis zou zijn op die dag. Of je vertelt het, mijn oma had 't alleen maar begrepen haha.

15 mei 2020, 11:05, hi
25

Bij de ophaalpunt willen ze de paspoort zien om te zien of het ook echt jou pakketje is , niet om je leeftijd te checken. Dus ophaalpunt is vgm geen probleem

28 sep 2020, 21:09, Lotte
26

Winkel als miranda is nette winkel. Vriendelijke verkopers die je helpen uitkiezen

29 sep 2020, 01:09, Bikinigek
27

de etos heb ze ook. liggen vribrators, net zo gemakkelijk.

2 okt 2020, 08:10, e
28

@e idd nog laagdrempeliger goeie

2 okt 2020, 13:10, Bikinigek
29

als je een dildo bij de etos koopt, hoef je je eigen ook je paspoort te laten zien. geen gedoe met de postbode, of wat dan ook. ik vind het lekker makkelijk om daar wat te gaan kopen. ik was laatst om een flesje glijmiddel te kopen.

6 okt 2020, 05:10, e
30

Wie van jullie heeft er eentje besteld? Ik durf niet :P

29 okt 2020, 22:10, Lotte
31

Hallo Jet! Is het je gelukt eentje te kopen of te bestellen?

8 feb 2021, 22:02, isa
32

heb vrijdag ook, een viborator. gekocht bij de etos. net zo gemakkelijk. met een flesje glijmiddel. hoef ik thuis te wachten tot de postbode hem komt brengen.

14 feb 2021, 20:02, E
33

Bij easy toys bestelen je ziet niet waar het vandaan komt en je zegt gw ow ik heb.... besteld niks aan de hand

15 feb 2021, 21:02, ...
34

Hallo E van hierboven, hoe oud ben je? Want met 20 is het iets anders dan met bij voorbeeld 14... En was je niet bang dat iemand je herkent tijdens het kopen van de v....?

16 feb 2021, 19:02, isa
35

Hoi isa van hier boven.
Ik ben 14,5. Ik loop zo de etos in, om een vibrator te kopen. Heb er geen probleem mee. Ik ben niet bang of zo. Dan zouden ze het zelf ook wel gebruiken of zo. Ik wil ook me pleziertje hebben. En me lichaam ontdekken.. misschien ga ik nog wel meer dingen kopen / bestellen via internet..

11 mrt 2021, 23:03, E
36

oke dankjewel zal wel even kijken.

14 mrt 2021, 14:03, karin

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.