vibrator en mastruberen

Hey,de laatste tijd wil ik heel graag mastruberen,ik doe dat wel.Maar ik wrijf alleen over mijn clit of zoiets.Verder durf ik geen vingers in te stoppen,omdat ik ben bang dat ik mezelf ontmaagd.Ik wil ook een vibrator gebruiken,maar ik kan dat niet kopen en als mijn moeder er achter komt dat ik dat heb,zal ze me doden.Zijn andere opties die je kan gebruiken als een vibrator? Plz geef advies

18 okt 2017, Dreamcatcher


Reacties

plaats reactie
1

Wtf? Zelf ontmaagding kan niet. En geen vingers wel vibrator? Waar denk je dat die in gaat. En je moeder gaat je vermoorden?

18 okt 2017, 07:10, Bikinigek
2

Je kan jezelf niet ontmaagden. Dit gebeurd ook niet als je een tampon ofzo gebruikt.
Je kan ook het fijnst mastruberen door je clitorus te stimuleren. En als je iets anders wilt dan alleen je vingers kan je t best toch een fibrator kopen. Deze trilt ook. Je kan je pakketje online anoniem bestellen en laten bezorgen bij zo'n afhaalpunt in de albertheijn ofzo. En gewoon verstoppen in een tas onder je bed ofzo.

18 okt 2017, 21:10, Lau
3

Je hebt tegenwoordig ook een soort mini-vibrators (maar niet minder krachtig). Deze zijn misschien beter te verbergen en aangezien je volgens mij nog aan het uitproberen bent zou ik daar eens naar kijken.

Maar... Als je bang bent om betrapt te worden dan zou ik het (nog) niet doen. De waarheid komt vroeg of laat toch boven tafel als ze toevallig in je kamer komt, helpt opruimen of iets zoekt. Als ik vroeger bang was dat mijn moeder iets zou ontdekken, dan was dat (achteraf gezien) ook niet zo'n goed idee van mezelf. ;p

19 okt 2017, 01:10, Caramel
4

@Dreamcatcher.

Waarom ben je ''bang'' om jezelf te ontmaagden?
Je zelf ontmaagden kan ook gebeuren bij sporten, paard rijden of een heftige krachtinspanning.
En in 99 van de 100 gevallen van ''zelf ontmaagding'' valt het niet eens op omdat je dan geen bloed verliest.

Je zelf ontmaagden is onmogelijk door het gebruik van tampons, vibrators/dildo's of bij vingeren.

Bij een seksuele ''ontmaagding'' wordt meestal de eerste keer vaginale/anale seks genoemd.
Maar de kans is heel groot dat het ''maagdenvlies'' al ''weg'' is.

Ga in gesprek met mams of met iemand die je vertrouwd.
(zodat die met mams kan gaan praten, want ze komt er vroeg of later toch achter)

En waarom ga je dan niet voor een trilei?
(met een losse AB, dus niet aan een draad)
Die kan je de hele dag inhouden en op stand 1 heerlijk laten trillen zonder dat verder iemand het in de gaten heeft.
(hou er dan wel rekening mee dat het eitje een batterijtje lust)

19 okt 2017, 14:10, Jaja
5

@dream catcher
misschien een tip.
als je alleen thuis bent zoek eens bij je moeder op de slaapkamer in het nachtkasje of in een of andere la of achter een stapel kleren of handdoeken misschien vind je haar vibrator wel.
Zo heb ik hem ook gevonden en als ik echt geil ben en ben alleen thuis dan leen ik hen wel eens stiekem, dat is zo'n gaaf gevoel een vibrator.

26 okt 2017, 11:10, Chantie 15
6

je kan een elektrische tandenborstel gebruiken! dat doe ik ook en het is even fijn!

25 dec 2017, 11:12, hahahahah

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.