Vibrator bestellen hoe gaat dat?

Hey girls,
Ik zit eraan te denken om een vibrator te kopen, het liefst een kleine die ik goed kan verstoppen en niet al te veel lijkt op een seks speeltje, maar nu het probleem. Hoe kan ik dit bestellen zonder dat mijn hele gezin dit komt te weten? Ik wil ook liever niet zo duur etc. Tips zijn heel erg welkom!

17 okt 2017, Esra


Reacties

plaats reactie
1

Ik heb besteld bij ***
Die hebben ze die op plastic speelgoed banaantje, pepertje etc lijken en heel goedkoop. Je kunt dan via pakjegemak laten bezorgen (dan kun afhalen op postkantoor dan zie je ouders het niet,geen afhaalbriefje in je brievenbus dus). Ze sturen in een doos zonder afzender. Succes!

*** dit bericht is aangepast door de moderator

17 okt 2017, 21:10, Katjee
2

Bol.com en laten bezorgen bij afhaalpunt in de ah. Of naar kruidvat gaan

18 okt 2017, 07:10, Bikinigek
3

Waarom ga je dan niet voor een trilei?
Klein, makkelijk en als je er 1 koopt met losse afstandbediening, kan je die zelfs de hele dag inhouden.

Ik heb er meerdere, zelfs voor anaal gebruik.
Eitje erin, standje 2, en de hele dag lekker trillen op school/universiteit.

En gaan we uit en ik heb er 1 in, krijgt vriend de AB.
Als we weer thuis zijn dan is het FEEST.

19 okt 2017, 13:10, Jaja
4

Wat is een vibrator.

19 okt 2017, 17:10, Ik zeg alles wat ik denk
5

dat snap ik, als je de hele dag, dat eitje in heb, dan heb je weinig glij middel nodig, als je thuis komt.

25 okt 2017, 03:10, #k#
6

Ik zeg alles wat ik denk.. google.nl

7 nov 2017, 10:11, Bikinigek
7

je kunt ook bij de *** een viborator bestellen. of bij de ***. via internet. dan sturen ze hem in een neutrale verpakking naar je op. even een paar baterijen er in. en met je zelf gaan spelen. ze hebben ook bij de *** van die lekkere glijmiddel. dat werkt bij mij ook wel lekker.

*** dit bericht is aangepast door de moderator

7 nov 2017, 13:11, #k#
8

beetje raar. er mag wel op deze site hema staan. maar geen etos of pabo. het zijn toch ook winkels..

8 nov 2017, 12:11, #k#

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.