viberator & moeder ?!

OMG, ik was alleen thuis en ging naar mijn ouders slaapkamer want ik had hoofdpijn en kon niet een paracetamol vinden en wist dat mijn moeder er altijd een in haar nachtkastje heeft liggen. toen was ik benieuwd wat mijn vader allemaal in zijn nachtkastje had en ging daarin kijken.... ik zag een boekje en daar keek ik in, niks bijzonders... toen zag ik een paars langwerpig zakje liggen en voelde eraan... er zat iets in, meteen kwam in mij op dat het een vibrator kon zijn. ik pakte het op en maakte het heel voorzichtig open... (ik raakte dat ding niet aan met mijn handen maar schoof hem via het zakje naar boven...) en toen zag ik dat het een vibrator was... eentje van Durex... maar wat doet zo'n ding nou bij mijn vader in het nachtkastje ? ik denk dat mijn moeder weet dat ik nog wel is in haar nachtkastje kijk dus daarom in die van mijn vader's nachtkastje heeft gelegd... maar OMG.. ik ben hier zo van geschrokken... ik weet wel dat mijn ouders het nog doen want dat is heel normaal , toch ? maar dat mijn moeder een vibrator gebruikte , no way ! ... ik ben er best van geschrokken..

heb jij ook wel is zoiets meegemaakt ? of dat je een van je ouders betrapte op seksuele speeltjes enz.... ik wil het graag weten omdat ik nu denk dat ik de enige ben met oversexste ouders...

Kus

3 mei 2013, juuth


Reacties

plaats reactie
1

nee,srry....

success x

3 mei 2013, 19:05, 'Me
2

maak je er niet druk over later ga jij het ook snappen let maar op geniet gewoon van het leven in het begin is het misschien een veetje raar maar alles komt goed geloof me

xx
ikke

4 mei 2013, 13:05, ikke
3

Nou nee’ maar ik denk zelf ‘ik weet niet hoe jij er over denkt ‘dat jou vader en moeder ook zo hun fantasieën hebben. Dus vergeet het maar snel het kan geen kwaad . En het is erfelijk. Dus je ben gewaarschuwd

6 mei 2013, 22:05, Leila
4

Ik heb mijn ouders toen ik 8 of 9 was betrapt op seks. ik wou iets vragen....
Ben niet eens heel erg geschrokken :)

12 mei 2013, 21:05, Ik
5

Vanaf dat je ontdekt hoe leuk seks wel is, ga je snappen dat je ouders het ook leuk vinden. Ooit ga je hun leeftijd hebben en ook speeltjes gebruiken.

Het is compleet normaal, en een moeder zonder vibrator vinden gaat al moeilijk zijn.

Groetjes

27 jun 2013, 00:06, Jef
6

ja een boekje met verschillende sex manieren.
En bij mijn grootouders toen ik tien was een vibrator en een dobbelsteen. Sterkte

1 jul 2013, 00:07, AnOnIEmo
7

omg

15 nov 2013, 06:11, its me
8

Heee,

Ja dit komt me heel bekend voor :s
Ik vond er vorige maand 1 in me ouders kast.
Ik was in die kast omdat ik afgepakte shirt vond :$
Ik schrok me echt rot, ik kon me ouders die dag echt niet normaal aankijken o_O.
Maarja iedereen doet het,
Maar je schrikt je wel rot als je zoiets vind

26 dec 2013, 04:12, Leila
9

ja haha wij gingen een keer de kast uitruimen en toen lag daar een pakje condooms+glijmiddel O_o haha schrok me dood was 8

20 jan 2014, 15:01, Nickname*
10

bijna ELKE ouder heeft een vibrator of dildo. ze verstoppen het gewoon heel erg goed. jou buurman en buurvrouw hebben een dildo jouw juf heeft een vibrator IEDEREEN heeft seks speeltjes en jij later ook xoxo

27 jan 2014, 09:01, geenzin
11

Ik heb wel eens een condoom gevonden dus geen zorgen ;)

27 jan 2014, 17:01, Moemoe
12

Ik heb een keer durex lube in mijn moeders nachtkastje gevonden 😱 ik gilde heel hard en mijn pa schrok en vroeg wat er was en toen moest ik het wel vertellen 😳 en pap had zoiets van: je ouders zijn ook maar mensen. Oke dat snap ik. Maar mijn mam heeft de overgang al gehad 😨 wth najaa

26 nov 2015, 08:11, 💕 its mefi
13

Hahahaha nee hoor dat is niet raar. Het kan ook dat ze de vibetaler van vroeger nog hadden. En dat ze hem nogsteeds heben... ik heb er ook een gevonden in een kast op de zolder (een blauwe) mijn ouders wisten niet eens meer dat ze hem hadden! En ook eens een pakje condooms.. van 2 jaar overdatum! Dus het kan makkelijk zijn dat ze hem nog gewoon voor de "gein" heben en niet gebruiken. X

28 nov 2015, 08:11, Ikkee
14

Viberator*

28 nov 2015, 08:11, Ikkee
15

moet je maar niet gaan neuzen in andermans privé zaken wil je bij je eigen ook niet...

30 nov 2015, 22:11, bikinigek
16

hey,
ik ben er wel eens achter gekomen dat mn moeder een fuckbuddie heeft. ik schrok er ook van, whaha.
maar het is heel normaal hoor, maak je geen zorgen.
x anne

2 dec 2015, 11:12, kusannee
17

Ik had precies hetzelfde😨 ook hoor mijn ouders het soms wel eens doen ik vind het zo vies om te horen " a a oo ja ja harder niet zo zachtjes" ik vond het super vies maar ik dacht laat ik er het beste van maken dus toen ging ik ook maar vingeren en ik was super snel klaar

29 dec 2015, 13:12, 123
18

als je eigen lichaam gaat ontdekken, kom je er van zelf wel achter wat lekker is. om vrouwelijk speelgoed te gebruiken. ik vond een tarzan. in de kast van me moeder, met van die parels er in. een blauwe. in plaats van je vinger's kan je ook een dildo. of viborator gebruiken. met glijmiddel. x inge

30 dec 2015, 00:12, inge.
19

het klinkt ranzig of raar maar de meesten mensen doen het (sorry dat ik dit zeg ) maar ja zo zit de wereld in elkaar probeer de volgende keer maar in niemands spullen te zoeken meschien heb je ouders wel ergere dingen nog in een kamer . dus nog succes hier mee !

30 dec 2015, 12:12, juliatje.
20

Hoi
Mijn Moeder heeft 2 of drie vibratoren ze had ook glijmiddel en dan pakje condooms van zeven jaar over datum

1 jan 2016, 10:01, leonje
21

dat pakje condooms gebruikt ze nou als couwgom mocht ze niet meer in huis hebben. als je een broertje of zusje er bij krijgt. dan weet je dat het door het condoom komt wat over de datum is.

1 jan 2016, 16:01, inge.
22

Wat is een viborator?

5 jan 2016, 22:01, Corki Chang
23

hoi corki

een viborator is een rond staafje. wat je tegen of in scheden stopt. er gaan 2 battarijen in. je kan er ook wat glijmiddel op smeren. je kan ze kopen bij de drogist of xl supermarkt. of s.x shop.

5 jan 2016, 23:01, inge
24

Ne Inge ik krijg geen broertje of susje Meer want mijn moeder nemt de pil

11 mrt 2016, 20:03, leonje
25

Mijn moeder had vroeger altijd een zwarte met diamantjes toen ik en mijn zusje nog echt klein waren zeiden we dat het een trillen gewichtding was nu weet ik wel beter haha

19 mrt 2016, 18:03, .
26

Ik keam ooit binnen bij me moeder in de douche en toen hield ze de fouchekop nou ja ..... op een verkeerde olek ze maakt ook rare geluiden zo van uhh uhhhhh en toen hoorde ik haar ooit dat doen met iers trillend ik weet me ouders zijn net gescheiden maar dit.... toen ik in haar nachtkasje keek zag ik dat ook ik vind get masr raar

12 dec 2016, 21:12, anoniem
27

Ik zocht keek in de kast van mn moeder en ik vond daar een tas met 2 dildo's 1 grote en 1 kleine,een vibrator, condooms, glijmiddel, penisring, sex dvd's en een sexzweep. Ik vond het wel een beetje raar maar ik heb niks gezegd. Ik heb ze ook een keer horen neuken ze kreunde toen best hard ze maakte dit geluid uhhh ahhh harder schatje uhhh en ik hoorde dr vingeren in de badkamer of ze was bezig met dr dildo. Ik vond het echt heel raar

3 aug 2017, 23:08, Kim
28

hoi kim
ik was van de week bij de kruidvat daar zag ik ze ook staan. ik heb er zelf ook een gekocht en het bevalt goed. ik vind het lekkerder als met me vingers. ik gebruik hem bijna elke dag. ik heb een plekje op me slaap kamer waar ik hem dan neerleg. ik heb een oudere zus. die heeft er ook 1.

4 aug 2017, 00:08, *D*
29

Je vond er 1 van durex nou dan zijn je ouder wel minimaal oversekst hoor, beetje inlezen en je koopt betere.

21 aug 2017, 17:08, bikinigek
30

ik ben Chantie 15
mijn moeder heeft ook een vibrator in haar nachtkastje liggen en als mijn ouders niet thuis zijn dan pak ik hem stiekem, dat is zo lekker als tie tegen mijn klitje trilt. En ik vinger bijna elke dag maar de vibrator is lekkerder.

31 aug 2017, 18:08, Chantie15
31

Hey! Ja ik heb er 1 gevonden in mijn moeders kast, ik dacht echt van huh wtf dit geloofde ik echt niet! Maar ik had er al eerder een gevonden voordat mama single was. Maar nu heeft ze een van 45 euro WTF MAMA ik snap er echt geen zak van... #GELDVERSPILLING! maarja je zal het er maar mee moeten doen! Ik ben ook niet naar mama toe gegaan ofzo! Maar miss is het beter om t wel te doen (Miss ga ik het ook nog wel doen) maar suc6!!!

4 sep 2017, 19:09, AnoniempieUtrechtYo
32

@AnoniempieUtrectYo
Ik zou het als mijn geheimpje houden en niets zeggen. Als je het wel zegt dan verstopt ze hem misschien en kun jij hem niet stiekem gebruiken. Ik weet niet hoe oud je bent en of je al vinger maar dit is veel lekkerder als vingeren. Probeer het maar een als je alleen thuis bent, en dan horen wij het wel.

4 sep 2017, 21:09, Chantie15
33

Im heb mijn ouders ooit betrapt toen zakte mij hele wereld in elkaar ik vind het nu ook vies als ze me willen knuffelen of een zoen willen sta ik ook niet toe

4 sep 2017, 22:09, Lynn
34

Haha ik heb ook wel eens een vibrator in de kast van mijn stiefmoeder gevonden. Ik was toen 13 en ik heb hem toen in mijn kutje gedaan en ben ik heerlijk klaargekomen. Ik snap wel dat zei dit gebruikt.

20 feb 2018, 16:02, Joni
35

@ AnoniempieUtrechtYo 45 maar heb wel duurdere

20 feb 2018, 19:02, bikinigek
36

Ja ik pakte ook ooit toen ik klein was een paarse piemel en ik weet nog dat ik die gebruikte als hondenspeeltje en toen zag mn moeder het en toen kreeg ze de slappe lacj

22 apr 2018, 02:04, ‘-‘

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.