Vetrollen als ik zit

Hey ik ben 14 ik ben 188 en weeg 65 kilo
Als ik sta kan ik mijn bovenste 2 blokjes van mijn sixpack zien maar als ik ga zitten komt er rond mijn navel een vet rol. Ik heb de vetrol van boven naar beneden gemeten en hij is 4 cm. Als ik in mijn buik knijp rond mijn navel oak ik 2 cm vet. Hebben julie dit ook en zo ja hoe dik is julie vetrol

6 nov 2019, Mijn buikje


Reacties

plaats reactie
1

Ik hab het ook ben 1m78 71 kg ik heb wel een paar vetrollen de grootste is 11 cm

6 nov 2019, 22:11, Mllm
2

Ik ben 1m67 en weeg 51 kg (vind mezelf redelijk dun) en ik heb ook vetrollen als ik zit, ik denk dat iedereen dat heeft

11 nov 2019, 22:11, justmexoxo
3

Justmexoxo hoe groot zijn jou vetrollen en hoe veel vetrolletjes heb je?

12 nov 2019, 16:11, Lopop
4

Gezien jullie gewicht is dat gewoon huid en iedereen heeft dat

13 nov 2019, 17:11, Don’t worry
5

Lijkt mij ook vrij normaal. Niets om jullie zorgen om te maken dus. Dat hoeft, uit schoonheidsperspectief, ook niet als het wel echte vetrolletjes zijn. Genoeg mensen die ook dat hebben en genoeg mensen die daar geen moeite mee hebben. Mesen ervaringen hier wat dat betreft?

14 nov 2019, 19:11, B
6

Iedereen heeft dat! Maak je geen zorgen. Probeer het vooral niet regelmatig te gaan meten, als dat een gewoonte wordt kan dat erg vervelend gaan worden

16 nov 2019, 10:11, marie
7

Hoi, ik maak mij zeer veel zorgen over mijn vetrollen. Mijn eerste vetrol is 3cm mijn 2e 5 en mijn allergrootste 7. Is dat oké? Vast niet. Maar reageer hier alstublieft wel op.

5 dec 2020, 15:12, H
8

H wat is je lengte, gewicht, leeftijd, geslacht en vetpercentage? Alleen dan kunnen we er iets over zeggen

5 dec 2020, 18:12, Anoniem
9

Ik heb twee grote vetrollen van 15 cm allebei. Ik heb een buikomvang van 140 cm en een gewicht van 93kg bij een lengte van 165cm is dit te veel?

6 dec 2020, 18:12, bloempje
10

Das huid.. heeft iedereen

6 dec 2020, 19:12, Bikinigek
11

Hey bloempje, nee dat is gewoon lekker mooi;)

6 dec 2020, 22:12, Anoniem
12

Dit is inderdaad gewoon huid die oprolt. Daar kom je dus ook niet zo maar vanaf.

Als die foto's die je ziet zonder, zijn gemaakt met truckjes. Als je meer op het puntje van de stoel gaat zitten en schuin zit, zal je zien dat de rol kleiner is, want de huid moet strekken. Als je de heupen naar achteren duuwt lijkt het net alsof je buik strakker is. Op je tenen sta je voor een tight-gab

Internet staat vol met deze "instagram model poses expectations vs reality" filmpjes waarin instagrammers het verschil laten zien dat goed poseren maakt. Voor je zelfbeeld is het een keer goed om te kijken, je zal zien dat al die meiden deze rolletjes hebben.

7 dec 2020, 10:12, Auriane

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.