vetpercentage en aandachtvrager?

hey, ik probeerde een tijdje geleden af te vallen. En moest daarvoor ook naar een maatschappelijk werker op school. Ben nu een soort aan het herstellen. Eet eigenlijk bijna alles weer. Alleen vinden mensen nu dat ik een aandachtvrager was omdat ik helemaal niet zo dun was. Ik denk dat het komt door me bouw want ik heb heel veel spieren en een vetpercentage van 5,2 dus dat is best wel weinig. Ik weet niet zo goed hoe ik met dit commentaar moet reageren. En waneer heb je nou eigenlijk anorexia? alvast veel bedant en stay strong lovies x

9 mei 2018, lauren


Reacties

plaats reactie
1

Lieve Lauren, hartstikke goed dat je bent hersteld! Maar zeg dan dit, wat ook klopt: de meeste met een eetstoornis hebben een normaal gewicht. Meis jou klasgenoten zijn dan heel dom en gemeen. Het is geen aandacht, en wat willen hun dan...
Als je een ES hebt heb je meestal een goed gewicht, bij anorexia ook best vaak. Anorexia is een obsessie en angst ervoor, en je hoeft echt totaal niet dun te zijn. Geloof me ❤️

9 mei 2018, 14:05, Eva👱🏼‍♀️
2

heel erg bedankt voor je bericht, geef me weer een boost❤ x my

9 mei 2018, 16:05, lauren
3

Als hun dat denken over jou dan denken ze dat,het is best moeilijk om iemands mening te veranderen en kost soms teveel tijd.Je kan je beter op jezelf richten dan op anderen want zo haal je het best uit jezelf.En zo wordt je ook gelukkiger.Nog sterkte met herstellen.

9 mei 2018, 19:05, juliatje.
4

Of laat hun de site proud2Bme zien. Sterkte xoxo

9 mei 2018, 20:05, Ik ondhetzorotvoorjullie

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.