Verzorging tips

Hee lieve meiden/jongens, door deze reden word je minder onzeker, en voel je je goed. En het is goed voor je huid. Net als Julia (als ik jou idee kopieer sorry 🤐) ik vind het een leuk idee. De tips werken best goed bij mijn.💄
1, Vind jij modder vies? Wist je dat de dode cellen weg gaan? Dat is wetenschappelijk bewezen.(of ik ben dom, maar dat hoorde ik)
2, Ga babyolie of masageolie gebruiken.
3, Was je als basis met douchegel.
4, Gebruik lotion, maar niet op je gezicht.
5, Knijp je puistjes niet uit, je houd alleen liteken's. En het doet soms ook pijn.
6, Wees schoon, dus was je handen. Maar niet te vaak want anders krijg je droge handen.
7, Doe geen kunstmatige stoffen toevoegen, als je iets wil maken.
Bedankt voor de moeite om het te lezen. ❤💅
En ik ga nog een topic maken over de seizoenen en feestdagen🎁🚿

11 okt 2017, Eva💕


Reacties

plaats reactie
1

Oh sorry, het staat bij eten

11 okt 2017, 20:10, Eva🍂
2

Leuke tips.

12 okt 2017, 16:10, juliatje.
3

Bedankt 💋

12 okt 2017, 16:10, Eva🍂
4

Ik vind de tips niet echt leuk of goed van olie (ligt eraan waar je het smeert) maar als je oo je rug smeert krijg je daar acne omdat het te vet is dus gebruik gewoon een crème met je handen te vaak wassen gaan alle goede bacteriën weg waardoor je infecties makkelijker krijgt, puisten uitknijpen is niet erg als je het maar door een professionel laat doen en het goed reinigt in de ochtend en avond. Je hoeft niet altijd douchegel te gebruiken want dan word je lichaam te schoon(met de bacterien enzo, als je je iedere dag wast dan)

Tof dat je het doet maar maak een nieuwe die wel klopt (dit bericht is niet lullig bedoeld gewoon als tip)! ❤️❤️

12 okt 2017, 22:10, Faja
5

Lieve Faja, ik snap dat je een mening hebt. Ik weet dat je het niet gemeen bedoeld. Maar bij mijn werkt de olie heel goed, ik heb een droge huid door me ondergewicht. Maar ik 🍹gebruik olie speciaal voor de huid. Bedankt voor je uitleg.

13 okt 2017, 16:10, Eva🍂

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.