Verzorgder eruit zien

Hoii allemaal,

Ik ben 15 en ik zie er echt onverzorgd eruit, al mijn vriendinnen zijn echt heel knap en dun en ik ben echt dikkig en zie er heel onverzorgd uit. Ik weet niet hoe ik er verzorgder uit kan zien of iig mooier. Heeft iemand tips?

13 mei 2019, Esra


Reacties

plaats reactie
1

Nou ten eerste, iets dikker dan je vriendinnen zijn is echt niet erg! Maar als jij je ongelukkig voelt omdat je dikker bent, kun je daar natuurlijk iets aan veranderen. je kunt gezonder gaan eten, en sporten in een sportschool of gewoon thuis, je kunt gaan hardlopen, bijvoorbeeld een rondje door je buurt, noem maar op! Door spieren te ontwikkelen, vooral bij je buik, benen en billen vind ik vrouwen er heel mooi uitzien. (dit betekent niet dat ik dikke mensen lelijk vind hoor!) en over je verzorging; ik weet niet wat je onverzorgt eruit vind zien bij jezelf. is je huid bijvoorbeeld droog, of heb je veel puistjes of is er iets met je haar of je kleren? als je iets meer details geeft kan ik je daar ook mee helpen
Xx

13 mei 2019, 22:05, Hhh
2

Je kan misschien een keer eerder opstaan, of gewoon in het weekend, kijken waardoor je er ‘onverzorgd’ uitziet. En probeer eens nieuwe stijlen, misschien helpt dat wel.
En als je wat ‘dikker’ bent dan al je andere vriendinnen maakt helemaal niks uit! Natuurlijk kan je wel afvallen, maar dan? Je bent gewoon mooi zoals je bent. Natuurlijk weet ik niet hoe je eruit ziet, maar iedereen is super knap!

11 jun 2019, 22:06, Anwoordx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.