Vervolg ik weet het niet meerr

Hai iedereen. Tijdje geleden plaatste ik het forum 'ik weet het niet meerr' en ik heb daar veel goede reacties op gekregen, heel blij mee. Maar nu heb ik nog een probleem. Een nieuw probleem.
Een vriendin van mij denkt al sinds vorig jaar dat ik hem leuk vind en dat is niet echt zo (nu miss wel..) en een (ex-)vriendin van mij (als in vriendschappelijk) die weet het denk ik van haar maar vandaag in de pauze ging ik naar hun kant van de tafel verhuizen om te praten met een vriendin met wie ik binnenkort een feestje houd en hij zat daar dus vlakbij en die (ex-) vriendin zei tegen 2/3 andere vriendinnen allemaal dingen dus dat ze dacht dat ik hem leuk vond etc. En terwijl ik dus aan de ene kant van de tafel met hun praatte praatte zij met paar anderen over dat wij wel een 'leuk' koppel zouden zijn enzow. Nogal naar. Ik had het wel door, wist zij veel. Maar ik wil het niet naar een relatie tillen ookal denk ik wel dat ik iets voor hem voel maast vriendschap. Zij hoeven dat niet te weten, hij hoeft het niet te weten, dus ik sprak met 2 van mn beste vriendinnen en 1 daarvan zat aan de andere kant van de tafel bij degene die allemaal dingen zei en de ander zat bij mij. De 1e aan de andere kant van de tafel die was het wel met diegene eens dat we een leuk koppel zouden zijn op zich en dat ik wel kans maak etc. En mijn beste beste vriendin die vond het dikke onzin allemaal wat ze zeiden. Dus ik weet het niet meer. In totaal denken wel 5/6 mensen het en ik weet het wel, ik weet niet of hij het weet maar ik krijg het gevoel dat mensen ons gaan willen koppelen en dat wil ik niet want ik wil die vriendschap niet op het spel zetten. Wat kan ik doen?
Misschien onduidelijk verhaal maar dat is nou eenmaal zo ik moet zo slapen sorry. Alvast bedankt voor de reacties😗

12 sep 2017, Cheril


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Cheril, als je het niet leuk vind dat ze je willen koppelen denk ik dat je dat moet zeggen. En als je niet weet of je heb leuk vind zou ik daar over na denken. Je hebt wel gelijk, zij hoeven het niet te weten. Zoek eerst uit of je hem leuk vind😉. En zorg als ze het weten dat ze het niet doorvertellen. In ieder geval, eerst zou ik zeggen dat je het niet leuk vind. Als ze dan niks doen een smoes verzinnen. Dat je het bv koud hebt. Big Huge 🌟💋

13 sep 2017, 13:09, Eva🌈
2

Hai Eva,
Ik heb ze al verteld dat ik het niet leuk vind, maar toch denk ik er nog steeds over na. Zij blijven ook wel hun standpunt behouden maar dan in stilte. Ik zie wel hoe dit verloopt. Alleen het feit dat ik heel veel bij hem ben en met hem praat maakt het er niet gemakkelijker op maar gelukkig heb ik een vriendin die mij wel gelooft.

13 sep 2017, 15:09, Cheril
3

Hee lieve Cheril, gelukkig gelooft een vriendin je wel. Maar ik denk dat e nog moeten bedenken wat het is. Huge.

13 sep 2017, 15:09, Eva
4

Hai eva,
Ik denk toch wel dat ik hem leuk vind, alleen ik wil het niet aan mezelf toegeven want ik weet hoe ik ben als ik iemand leuk vind en dan haat ik mezelf op sommige momenten.

13 sep 2017, 17:09, Cheril
5

Hee lieve Cherli, waarom haat je jezelf dan? Je moet van jezelf houden, dat is veel beter. Ik ben ook verliefd 😊. Ik zou het toegeven, het is om ervan te genieten haha. Big Huge 💋🌹

13 sep 2017, 18:09, Eva🌈
6

Hai eva, ik ben altijd nogal paranoïde en te nadachtig als ik iemand leuk vind en dan ben ik mezelf niet. Maar mijn probleem is vooral dat ik de vriendschap niet op het spel wil zetten omdat dat zogenaamd niet genoeg is. Ik durf mezelf dus niet in die zee van relaties te gooien. Ik denk dat het is dat ik te veel om hem geef om een relatie te beginnen en de vriendschap weg te gooien. De vriendschap is voor mij te veel waard. (Ookal praat ik amper een half jaar echt met hem😅) Ik weet het even echt niet meer

13 sep 2017, 19:09, Cheril
7

Hee lieve Cheril, vriendschap en liefde is allebei veel waard, tenzij hij jou dwingt etc. Als jij geen verkering wil en geen liefde, moet je dat nier doen. Luister naar je goede hart. Weet je ook waarom je jezelf niet bent dan? En sommige zijn verlegen. Dus die halfjaar maakt niet veel uit denk ik. Wel lief dat je zoveel om hem geeft. Big Huge. 🤗⭐

13 sep 2017, 19:09, Eva🌈
8

Hai Eva,
Ik wil best een relatie, alleen niet onder druk van mijn vriendinnen. Ook is hij compleet niet verlegen bij mij. Wel fijn. We zien vanzelf hoe het loopt.

14 sep 2017, 17:09, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.