Vervelen in de vakantie

Hallo allemaal,

Ik ben 14 jaar en ik zit in 2 vwo
Ik heb nu meivakantie en we zijn nog niet eens halverwege en ik verveel me nu al! Mijn ouders moeten gewoon werken en bijna al mijn vriendinnen zijn op vakantie. Degene die niet op vakantie zijn ga ik eigenlijk niet zo mee om als ik niet met de andere van mn vriendengroepje ben. Dus ik heb niemand om mee af te spreken
Wie weet iets waardoor ik de lange dagen kan doorkomen? Dingen die ik kan doen? Btw Netflix/tv/Youtube kijken heb ik al genoeg gedaan ;) dus dat valt al af
Alvast bedankt! Ik stel het zeer op prijs.
Xx
Anoniem

23 apr 2019, Anoniem


Reacties

plaats reactie
1

Werken. Mensen leren kennen door gwn ze toe tevoegen op snapchat en dan afsprkeen. Opruimen. Tekenen. Sporten. Bakken. Kledingkast overhoophalen (passen en alles wegdoen wat je ni meer draag of pas.

24 apr 2019, 02:04, Nilla
2

vrijwillergswerk doen, naar kinderboederij, naar kerk toe, naar een gratis festival,vliegeren, naar gratis musea, dagje naar sauna,wandelen in natuur,naar plek fietsen waar je nog niet ben geweest,naar dierenasiel, maak je eigen blog en maak je eigen workout. Ps je kan als je dat wilt ook een tutorial op youtube na doen als je daar nog zin in hebt bijvoorbeeld Een star wars kapsel een keer proberen. Succes en zeg maar als je meer ideeen wilt

24 apr 2019, 08:04, juliatje.

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.