Vertellen of juist niet?

Lieve allemaal,

ten eerste, super lief dat je dit berichtje aan klikt!
Ik heb een soort van probleem, niet een heel groot iets, maar toch wel iets.

Vorige week vroeg een vriend aan mij of alles goed was. Hij vond mij er slecht uitzien, dus ik vraag hoe vind je mij er dan uit zien. Hij reageerde met 'Heel somber en gewoon ongelukkig en slecht enzo.' Nou oké, ik zei dat er niks was. Het is niet dat ik gelogen heb, althans, een beetje, ik voel me niet geweldig, maar ook niet heel down of iets. Soms lijkt het alsof een heel leeg gat in me is, dat voor even niks voelt, en dat plots weer ter wereld komt. Ik slaap slecht, kan niet in slaap komen of wordt vaak wakker. Er is wel meer maar ik weet niet zo goed hoe ik dat kan verwoorden. Dus sorry haha! Anyway, zal ik het tegen hem zeggen hoe ik me voel.. Kijk, ik wil het wel, alleen hij heeft zelf ook een aantal issues enz. Ik wil hem gewoon niet belasten.

Ik wilde even mijn verhaal kwijt, voel je niet verplicht om te reageren.
Fijne dag/avond verder!

Liefs,
Luna

19 feb 2018, Lunaa_x


Reacties

plaats reactie
1

Hee lieve Luna, vertel het gewoon. Jullie kunnen elkaar zo helpen en troosten. Ik heb/had ook slaapproblemen. Misschien helpen deze tips je.
1, Doe je kussen zoals je fijn vind.
2, Ga na de wc van tevoren.
3, Spuit wat parfum of body mist op jou of je dekbed.
4, Of wat body-butter of body lotion.
5, Lees een boek.
Hopelijk had je er wat aan, big huge.❣️💙✨

20 feb 2018, 17:02, Eva🥥
2

Hey Luna!

Als je erg graag je hart wilt luchten of het graag tegen iemand wilt zeggen, mag dat altijd!
Vrienden zijn er voor je :)
Jij moet doen waarbij jij je het fijnst bij voelt.
Hopelijk ga je je snel weer beter voelen <3

X Tess

20 feb 2018, 17:02, Tess
3

Helemaal mee eens Tess.✨

20 feb 2018, 17:02, Eva🥥
4

Hey lieve Luna,

ik weet precies wat je bedoeld!
ik heb namelijk precies het zelfde.
je hebt soms het gevoel alsof je niks voelt, je slaapt slecht of soms zelfs helemaal niet. ik heb ook geen idee hoe dit kan, maar ik weet wel dat het soms heel vervelend kan zijn.

x kaylee

20 feb 2018, 17:02, boompjex
5

Hee,

Dus ik zal hem niet nog meer storen met ‘problemen?’ Meer dat ie al heeft zegmaar?

Bedankt voor jullie tips tho!

Liefs,
Luna 😘

20 feb 2018, 20:02, Lunaa_x
6

heeyy llieve luna

ik weet precies wat je mee maakt.
ik heb nameijk precies het zelfde.
ik dacht dat het wel over ging maar dat is niet zo.
wat ik wel heb gedaan maar wat zeker geen aanrader is, is om het aftegaan reager op je vrienden/ vriendinnen. ik ging het uitmezelf doen maar het had vorkomen kunnen worden.
ik heb veder niet echt heel veel tips. (sorry :(

xoxo

21 feb 2018, 19:02, evii

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.