Verslaafd aan naakt foto's sturen

Hoi, ik ben 14 en ik voel me hartstikke eenzaam. Als gevolg stuur ik naar jongens vaak naakt foto's( Je ziet mijn gezicht niet en het zijn jongens/mannen die ik niet in het echt ken) Je zou vast zeggen dat ik hartstikke dom bezig ben, wat ook klopt, maar ik ben al een tijdje in de puberteit, meiden van mijn leeftijd hebben al veel vriendjes gehad, maar ik niet. Zelfs als ze dat niet hadden, weten ze dat veel mensen zoals haar vrienden, familieleden veel van haar houden, dat heb ik niet. Dus, als gevolg stuur ik naaktfoto's naar jongens. Want ik weet dat dit de enige manier is hoe ik complimentjes en liefde krijg van iemand, het fijne gevoel duurt maar eventjes, als het gestopt is, stuur ik het weer. Ik wil dat iemand van me houdt, buiten zie ik hele dikke of lelijke vrouwen met vriendjes, dat wil ik ook. Soms denk ik dat ik toch maar alleen door mijn lichaam leuk gevonden wordt, maar alleen voor dat. Zijn er meerdere mensen die net als mij voelen?

9 jun 2019, chernikovskaya

Reacties

plaats reactie
1

Dit is geen goed teken. Als je je eenzaam voelt bedoel je dan dat je verwaarloosd word, geen vrienden hebt, word gepest of iets anders?

9 jun 2019, 21:06, I ❤ Harry Potter
2

Heyy, ik ben nu 16 en ik had hetzelfde probleem toen ik 13-14 was. Op een dag had ik een foto gestuurd (zonder gezicht) maar mn handen stonden er op. Een dag later zei de jongen dat ik een foto moest sturen van heel mn lichaam met mn gezicht er op, omdat hij (da was op snapchat) met zn oude gsm een foto had genomen van mijn foto en hij zou dat anders online zetten. Ik heb heel die nacht gehuild en nooit meer met hem gepraat. Vanaf dat moment was ik ermee gestopt.
Ik stuurde ook fotos om dezelfde reden als jou en kheb nu nog steeds geen vriendje, maar dat is doodnormaal. Je zult ooit wel eens je ware tegenkomen.

9 jun 2019, 21:06, .
3

Zoek bff's!! Die moet je echt in je leven hebben!! Ik zou niet zonder m'n bff's kunnen! Veel succes!! Knuffel Anoniempjeđź’–

23 jun 2019, 21:06, Anoniempjeđź’–

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer