Verslaafd aan naakt foto's sturen

Hoi, ik ben 14 en ik voel me hartstikke eenzaam. Als gevolg stuur ik naar jongens vaak naakt foto's( Je ziet mijn gezicht niet en het zijn jongens/mannen die ik niet in het echt ken) Je zou vast zeggen dat ik hartstikke dom bezig ben, wat ook klopt, maar ik ben al een tijdje in de puberteit, meiden van mijn leeftijd hebben al veel vriendjes gehad, maar ik niet. Zelfs als ze dat niet hadden, weten ze dat veel mensen zoals haar vrienden, familieleden veel van haar houden, dat heb ik niet. Dus, als gevolg stuur ik naaktfoto's naar jongens. Want ik weet dat dit de enige manier is hoe ik complimentjes en liefde krijg van iemand, het fijne gevoel duurt maar eventjes, als het gestopt is, stuur ik het weer. Ik wil dat iemand van me houdt, buiten zie ik hele dikke of lelijke vrouwen met vriendjes, dat wil ik ook. Soms denk ik dat ik toch maar alleen door mijn lichaam leuk gevonden wordt, maar alleen voor dat. Zijn er meerdere mensen die net als mij voelen?

9 jun 2019, chernikovskaya


Reacties

plaats reactie
1

Dit is geen goed teken. Als je je eenzaam voelt bedoel je dan dat je verwaarloosd word, geen vrienden hebt, word gepest of iets anders?

9 jun 2019, 21:06, I ❤ Harry Potter
2

Heyy, ik ben nu 16 en ik had hetzelfde probleem toen ik 13-14 was. Op een dag had ik een foto gestuurd (zonder gezicht) maar mn handen stonden er op. Een dag later zei de jongen dat ik een foto moest sturen van heel mn lichaam met mn gezicht er op, omdat hij (da was op snapchat) met zn oude gsm een foto had genomen van mijn foto en hij zou dat anders online zetten. Ik heb heel die nacht gehuild en nooit meer met hem gepraat. Vanaf dat moment was ik ermee gestopt.
Ik stuurde ook fotos om dezelfde reden als jou en kheb nu nog steeds geen vriendje, maar dat is doodnormaal. Je zult ooit wel eens je ware tegenkomen.

9 jun 2019, 21:06, .
3

Zoek bff's!! Die moet je echt in je leven hebben!! Ik zou niet zonder m'n bff's kunnen! Veel succes!! Knuffel Anoniempje💖

23 jun 2019, 21:06, Anoniempje💖
4

Ik ben 16 en ik stuur de laatste tijd heel vaak nudes naar jongens. Ik was vorig jaar het meisje dat het niet begreep waarom mensen het zouden sturen ik was samen met iemand voor 1jaar maar wouw het nooit echt sturen nadat het uit was begon ik het meer en meer te sturen het voelt gewoon goed om complimenten te krijgen ik kan er gewoon niet mee stoppen

17 dec 2020, 23:12, Kyla
5

Dit is precies wat er bij mij vorige jaar gebeurde. Ik ben nu 15. Ik was net als jou eenzaam. Ik voelde me alleen goed wanneer mannen me complimenten gaven. De eerste keer dat ik nudes naar een jongen stuurde voelde ik me zo rot, maar ik voelde me zo eenzaam dus ik ging er mee door. Ik begon schijt te hebben, ik stuurde naar meerdere mannen tegelijk nudes. Mijn ouders zijn gescheiden en mijn moeder was vaak bezig met werk, dus zij merkte niks ervan. Een keertje kwam ze mn kamer binnen en ze zag dat mijn telefoon veel meldingen kreeg. Ik had mijn telefoon open staan en toevallig chatte ik ook met een oudere man. Ze las door mijn chat, ze zag dat die man en ik nudes aan elkaar stuurde. Ze was woedend en ze belde mijn vader op. Wij zijn moslim, niet per se gelovig, maar deze soort dingen zijn absoluut niet acceptabel in ons geloof. Gelukkig was mijn vader in het buitenland. Ik heb nooit eerder mijn vader horen schreeuwen. Hij noemde mijn namen dat ik nooit van hem zal verwachten. Mijn moeder moest huilen, mijn vader ook. Hij is die type man die nooit zal huilen. Het was heel heftig. Ik heb alles aan mijn ouders uitgelegd dat ik me zwaar eenzaam voelde en dat ik mezelf ook sneed. Mijn ouders en ik hebben besloten dat ik therapie moest volgen. Dit gebeurde tijdens de zomervakantie dus voor een maand werd mijn telefoon en laptop afgepakt. Ik kon alleen youtube, gamen en tv kijken. Als gezelschap kreeg ik een hamstertje, mijn ouders dachten dat als ik een huisdier kreeg dat ik me minder eenzaam voelde. Ik heb haar nog steeds en ze is echt een schatje. Ik weet hoe het voelt. Je denkt misschien dat je eigenwaarde beslist wordt door die mannen, maar vertrouw me maar, op een dag wordt het beter. Als je je eenzaam voelt, vertel het aan iemand en liever een volwassene zoals een van jouw ouders. Het is beter om dit nu te doen dan dat je ouders of familie erachter komen. Je ouders kunnen je beter raad plegen en misschien hulp opzoeken. Nadat mijn ouders erachter zijn gekomen, mag ik geen social media meer gebruiken. Instagram, twitter, facebook en snapchat, nope, allemaal verboden. Weet je, het is ook niet erg om geen vriendje te hebben. Vroeger dacht ik dat als je geen vriend gehad hebt dat je meteen lelijk bent, maar dat is niet zo. Ik heb een hartstikke knappe vriendin en zij heeft nooit een vriend gehad. In april word ik 16 en normaal zal dit een leeftijd zijn waar je ''meerdere vriendjes'' gehad hebt (echt bullshit maar ja) maar mij maakt het ook niet meer uit. Ik probeer op de dingen te focussen waar ik blij van word(of belangrijke taken). Sporten, buiten wandelen, gamen, studeren, met vriendinnen praten, mijn hamster verzorgen en werken. Je realiseert op een dag wel dat relaties niet zo belangrijk zijn, vooral op onze leeftijd, waar het vooral tijdelijk is en zo'n gemiddelde tiener relatie maar een maandje duurt. Het is veel beter om met iemand te praten waarvan die gene echt om je geeft(ouders, vriendinnen,etc) Je voelt zich beter

18 dec 2020, 14:12, tutu
6

En dat gevoel blijft beter hangen. Een man die je online ontmoet komt maar voor een ding en dat is afrukken en het bekijken van je lichaam. Je kan zich wel goed voelen dat een man je knap vindt, maar dat is maar een tijdelijke gevoel en wanneer dat gevoel weg is wil je nog nog iemand anders en dan blijft het maar door gaan(spreek uit ervaring) . Het is goed dat je nu opmerkt dan later. Ik geloof in je. Hoe eenzaam je ook voelt, er is minstens een persoon die van jou houdt. Veel sterkte meid

18 dec 2020, 14:12, tutu
7

Ik ben 13 en heb ook nog een vriendje, maar naakst fotos is nie het slimste om te doen. Ik mastrubeer gw .
Self love is also love

18 dec 2020, 16:12, Dippie
8

Hallo Chernikovaska, ik vind dit heeeeel erg voor je dat je dit doet. Ik wil je een advies geven: Zoek AUB hulp bij iemand bij voorbeeld de mensen van 99gram of het kindertelefoon zo dat je stopt met naaktfotos sturen. Hun kunnen je zeker helpen dat je jezelf mooi en geacepteert voelt zonder die fotos. Dit geldt natuurlijk voor iedereen die dat doet. Sterkte!

3 jan 2021, 16:01, isa
9

hey, Er is sowiso iemand die van je houd. Mensen vinden dat moeilijk om te tonen maar hun hart weet het. Stop met naaktfoto's sturren! die mensen zeggen dat ze je mooi vinden maar als je geen naaktfoto's zou sturen zouden ze dat noit zeggen

6 jan 2021, 21:01, HelpAndere

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.