verliefdheids problemen

hallo,

ik ben al een tijdje verliefd op iemand hij kan heel goed met mij opschieten en ik met hem maar er zijn meiden bij mij op school en die weten dat ik op hem ben op een of ander manier en gaat er een meisje constant met hem zoenen als ik met aan het praten ben maar hij voelt zich dan weer lullig tegen over mij dat meisje doet het expres terwijl hij niet wilt en ik liep toen weg en ze ging op whatsapp de hele tijd zeggen dat ze hem gaan neuken enzo. maar hij heeft gehoord van die meid dat ik enorme slet ben maar ik ben voor het eerste keer echt verliefd en hij kijkt me vragend aan als ik door de gangen loop ik hoopte dat ik hem een keer kon vertellen

kunnen jullie me helpen misschien

8 feb 2016, ariana megan


Reacties

plaats reactie
1

Miss klinkt het raar maar vraag anders eens via app wat ze hem heeft verteld.... Als hij vraagt waarom je dat vraagt zeg dan gewoon dat je vriendin het had gehoord van dat meisje en dat je wou weten of hij het ook heefy gehoord... Als hij een echte boy is zou hij jou snappen..

16 feb 2016, 23:02, me
2

Ik vind dat je gewoon oprecht tegen hem moet zijn want als hij het niet weet dan kan hij er ook niks aan doen. Heb ik ook gedaan alleen werd die gene niet gezoend 😋. En nu heb ik verkering. Dus ik zou gwn eerlijk zijn tegen hem zijn daar heb jij het meeste aan en hij ook.
xox Anoniempjuuh

12 jun 2018, 18:06, Anoniempjuuh
3

Hey Ariane Megan,

Wat naar dat je in deze situatie zit!
Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend voor je is.
Als je echt verliefd op deze jongen bent en graag meer tijd met hem wil doorbrengen, kun je dit het beste tegen hem zeggen. Je zou hem dan ook kunnen vragen waarom hij zich steeds laat zoenen door het andere meisje.
Als hij voor jou wil gaan en jullie verkering afspreken, kun je met hem bespreken dat jullie dan niet meer met anderen gaan zoenen. Zou je dat kunnen?

14 jun 2018, 09:06, Amyxx

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.