Verliefd?? Tipss?

Heejj allemaal,
Ik zit echt met een vaag iets in me leven op dit moment en ik heb zelf geen idee wat ik ermee moet dus ik dacht ik vraag het aan jullie. Ik heb afgelopen week vakantiewerk gedaan en daar heb ik een jongen ontmoet. Ik heb hooguit 4 dagen met hem gepraat. Maar ik denk dat ik verliefd op hem ben geworden, ik weet het niet zeker maar dat denk ik.

Maar nu komt mijn probleem, hij heeft geen insta dus ik kan hem niet contacten, jij woont een uur verder op en ik weer nogeneens waar, ik heb zijn nummer niet en heb dus geen mogelijkheid hoe ik er aan zou komen. Ik heb helemaal niks, behalve hoe hij heet. En ik zie hem als het goed is pas volgend jaar zomervakantie weer met vakantiewerk.

Dit klinkt misschien heel vaag en denk je wtff is dit. Maar hebben jullie enig idee om hier mee om te gaan, ik vind dit zo raar hoe dit in m'n hoofd gaat, heb dit nog nooit zo gehad. Het is nu 4 dagen geleden dat ik hem gezien heb en ik kan soms al moeilijk zijn gezicht inschatten. Alleen savonds in bed. Is dat raar?

Hebben jullie tips of iets, dat is van harte welkom ❤️

Joee💗

22 jul 2019, Mirrie


Reacties

plaats reactie
1

Lieve @Mirrie, wat naar dat je verliefd bent op een jongen die je nu nooit meer ziet. Zo te horen mis je hem wel, toch? Als je aan hem denkt in je bed is het wel duidelijk dat je verliefd op hem bent. Alleen ik snap niet wat je vraag is, je wilt tips maar waarover en waarvoor ik snap het niet......kun je het even iets beter uitleggen?

22 jul 2019, 08:07, Roos🌹
2

Heej roos,

Bedankt voor je reactie❤️
Ik zal het proberen iets beter uit te leggen, maar het is in mijn hoofd ook heel vaag. Ik zie hem waarschijnlijk pas volgend jaar weer en ik wil eigenlijk weten hoe ik er mee om zou moeten gaan. Wat ik kan doen in die tussentijd.

Ik heb eerder 2 "relaties" gehad, ik zou het nogeneens zo willen noemen. En ik ga nu naar de 4e maar ik wil niet nog eens verliefd worden en dat het eindigt in iets zinloos.

22 jul 2019, 09:07, Mirrie
3

Wat ik denk is dat het probleem is, dat je bang bent om weer te eindigen in een zinloze "relatie" je angst houd je tegen om op hem af te stappen, zijn nummer te vragen of met hem te praten. Dit is lastig om mee om te gaan als je hem leuk vindt. Je kunt nu niet meer iets van hem krijgen ik denk dat je niet meer kan doen dan gewoon doorleven denk aan leuke dingen ha niet rondlopen met schuldgevoelens omdat je hem niks gevraagd heeft, voor alles is een tijd, ook een tijd om verliefd te worden! ❤❤ ik hoop dat dit het antwoord was dat je wou, ik weet het zelf namelijk ook niet zo goed, hoop dat dot helpt! ❤❤

22 jul 2019, 23:07, Roos🌹
4

Neehoor het is zeker niet raar dat je moeilijk zen gezicht kan inschatten, 4 dagen is vrij kort. En heel veel mensen hebben een vakantieliefde dus zelf denk ik niet: wtff is dit. Maar als je slaapt dan kan je ook lekker dromen over zen gezicht dus ik denk dat je daarom hem zo kan herrineren. Maar het is vervelend om niet de 'juiste' te vinden maar geduld is belangrijk al kost het veel moeite. Zelf hebben Nederlands 5.7 relaties gemiddeld voordat ze de juiste persoon vinden en zelf duurd het ook 5 maanden voordat een relatie serieus word uit onderzoek.Maar geen idee of hij wat voor jou voelt, je kent hem maar 4 dagen en mischien heeft hij al een vriendin dat is ook het lastige als je hem maar weinig kent.... Hier nog wat tips om niet aan hem te denken
1 Werk aan jezelf dus bijv. Een cursus volgen om meer van jezelf te houden als persoon.
2 Het leven gaat niet over allemaal rozen; soms is het juist goed om eens flink onderuit te gaan, zodat je sterker bent wanneer je weer opstaat in leven. Door pijn te lijden, leer je dat het er is; dat het onderdeel is van het hele leven. Het accepteren dat liefdesverdriet verwerken en pijn bij het leven hoort, kan je gemakkelijker over jou pijn heen komen.
3 Probeer nieuwe dingen uit dat geeft je ook een hele boost denk aan bijv. :surfles,meditatiecursus,nieuw gerecht maken,ander kapsel of een nieuwe inrichting van je kamer.
4 Breng tijd met familie en vrienden door.
5Als je merkt dat je jezelf steeds afvraagt hoe het met die jongen vergaat, stop daar dan mee. Verander het juist naar de vraag hoe met jouzelf gaat.
6 Ga mediteren om je gedachten van die jongen kwijt te raken.
7Zoek afleiding.
Succes en zeg maar als je meer advies wilt.

23 jul 2019, 19:07, juliatje.
5

Heel roos,

Bedankt voor je reactie, ik vond het praten met hem juist niet eng en ik had helemaal zelfs niet gedacht dat ik verliefd op hem was totdat ik al thuis was. Ik denk dat je gelijk hebt met dat ik hem moet laten gaan ook al vind ik het jammer want ik vond hem zo spontaan.

Heel erg bedankt voor je reactie en je hulp ❤️

23 jul 2019, 22:07, Mirrie
6

Heej juliatje,

Bedankt voor je reactie nu weet ik dat ik niet gek ben dat ik zijn gezicht amper meer weer🙃

Ik zou het inderdaad leuk vinden als ik een keer "de ware' tegen kom misschien ben ik ook nog te jong. zoals ik al zei ga ik nu naar de 4e klas.

Ik heb gelukkig niet echt liefdesverdriet of iets omdat ik hem eigenlijk niet echt ken. Maar dat wel zou willen. Maar dag gaat nu eenmaal niet.

Dankjewel voor je hulp en tips ❤️

23 jul 2019, 22:07, Mirrie
7

Bedankt mirrie, mooi dat ik je kon helpen.Als je ooit advies nodig hebt gewoon zeggen.

24 jul 2019, 07:07, juliatje.
8

Lieve @Mirrie ik ben blij dat ik he kon helpen, veel sterkte je verdient het niet om liefdesverdriet te hebben!! ❤❤ veel succes! ❤❤

25 jul 2019, 09:07, Roos🌹

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.