Verliefd op vriendin

Ik ben een meisje van 14 en ik ben er sinds een tijdje achter dat ik ook gevoelens voor meisjes heb. Toen zat ik op school naast een vriendin, en ik kreeg echt vlinders van haar in mn buik. Vanaf dat moment elke x als ze een snap stuurde ofzo was ik zooo blij. Maar ik wil dit helemaal niet voelen. Zij is hetero, en ik wil gewoon vrienden zijn. Nu is ze boos op me om iets (gewoon iets met dat ik een hoger cijfer had dan zij, en dat zei ik een beetje stom). En mijn hart is echt gebroken. Ik wil gewoon dat ze niet meer boos is (k heb heel vaak sorry gezegd en alles geprobeerd) en dat ik stop met verliefd zijn en dat we gewoon vriendinnen kunnen zijn. Maar dat lukt dus niet.

17 okt 2022, :(


Reacties

plaats reactie
1

Voel je je alleen aangetrokken tot dit specifieke meisje of ook andere meiden?
Het kan namelijk ook gewoon een fase zijn.

Verliefdheid kan je niet uitzetten en al helemaal niet de gevoelens voor hetzelfde geslacht. Je kan er alleen wel voor kiezen om niets met deze gevoelens te doen.

24 okt 2022, 01:10, BI-girl
2

Hey BI-girl,
Ik zie ook wel eens andere meisjes op straat lopen ofzo waarvan ik denk wajoww zij is echt knap. Maar dit meisje in het speciaal. Ik probeer zo veel mogelijk afleiding te zoeken, maar ik zit elke dag bij haar in hetzelfde lokaal op school, dus dat maakt het erg moeilijk. Elke x als ik naar haar kijk voel ik het weer. Ik doe het niet expres, maar het gebeurd gewoon.

24 okt 2022, 23:10, :(

Reageer

Wil je een bericht ontvangen als er een nieuwe reactie is?
Login of registreer