Verliefd op mijn vriend!

heei,
ik ben 15.

Ik zit met een probleem... een vriendin van mij, ik noem haar nu even Lisa. Is verliefd op een jongen die noem ik nu even Jan. Lisa vind Jan al zo'n 3 maanden leuk en ik 5.alleen heb ik mijn vriendinnen niet vertelt dat ik hem leuk vond. Lisa wel, ze doet er alles aan zodat jan haar leuk gaat vinden. Ze denk zelfs al dat hij op haar is maar ze wil en zeker weten. Maar 3 dagen geleden appte hij me, hij wilde me't me afspreken om me iets te vertellen. De relatie tussen mij en Jan is niets meer dan een vriendschap dus ik verwachtte niets speciaals. We gingen samen naar de starbucks en toen naar het park. Hij ging heel dicht naast me zitten en toen zei hij dat hij me eigenlijk wel leuker vond dat alleen vriendin. Ik wist niet wat ik moest zeggen en ik zei alleen maar 'oh' daarna zoende hij me en ik heb het niet eens geprobeerd tegen te houden. Het voelde zo goed. Maar ik heb heel veel spijt. Ik had dat echt nooit mogen doen.

Weet iemsnd wat ik moet doen? Pls help me!
Xxxx

7 mei 2017, Verliefde tiener15


Reacties

plaats reactie
1

Als je verliefd op hem bent. Moet je het gewoon houden en: vertel het aan je vriendin!
Vertel eerst dat je eigenlijk ook al heel lang op hem bent en kijk hoe ze reageerd.
Zeg dan dat hij op jou is.

Of zo iets...

8 mei 2017, 18:05, Hulpj

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.