Verliefd op meisje die je vroeger pestte

Hallo iedereen, ik ben Tom. Ik ben een jongen van 14, die verliefd is op een meisje die hij in de eerste klas had gepest. Maar ongeveer vanaf december, begon ik haar leuk te vinden. Zij was dik (ik val op voller meiden), en ik vond haar binnenwereld leuk. Maar zij was niet heel mooi. Na de quarantaine was ze wat aangekomen, maar ze had haar stijl veranderd, en nu is echt heel mooi. Ik wil aan haar zeggen dat ik haar leuk vind, maar ben bang dat zij het maar niks zal vinden, door het verleden. Kan iemand ajb tips geven, want ik weet niet wat ik moet doen in zulke situatie.

8 jul 2020, Tom


Reacties

plaats reactie
1

Mensen kunnen heel wat vergeven na verloop van tijd. Geef haar eens een keer een complimentje, bijvoorbeeld over haar haar of kleren. Niet over haar figuur, als ze wat voller is zal ze daar misschien erg onzeker over zijn. Bouw het rustig op. Begin niet gelijk over het verleden, dat zijn minder leuke herinneringen. Als ze over het pesten wil praten zal ze er zelf wel over beginnen, en dan kun je zeggen dat het je spijt dat je haar toen hebt gepest. Begint ze er niet over, hou het dan gewoon positief. Je kunt altijd voorstellen om samen iets leuks te doen. Op jullie leeftijd kun je denken aan samen naar de film gaan, samen naar het zwembad gaan, een boswandeling maken en eventueel gaan picknicken. Zelfs iets simpels als samen naar de McDonald's gaan kan een leuke date zijn als je 14 bent.

8 jul 2020, 23:07, Kim96

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.