Verliefd op iemand uit je klas..

Hoi, ik ben 13 en zit in de 3de klas (en ja ik heb een klas overgeslagen)...

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas, al minstens een half jaar.. Hij is heel aardig en betrouwbaar. Ik heb wel eens met hem een gesprek gehad vlak nadat ik was afgewezen door een eerdere crush van me. Ik kon vanuit mijn ooghoeken zijn recente contacten op imessage zien en hij had het met niemand erover gehad (ik was de meest recente) ik voelde me toen best schuldig want ik stuur altijd alles door aan mijn vriendinnen..
Maar dat even wederzijds..
Hij is niet superknap en heeft verder niet superveel contact met andere meisjes dat degenen uit mijn klas. Ik zet even een lijstje neer van wat voor rare dingen hij deed:
-we hadden de eerste week van school muziek. Ik zou naast een vriendin zitten, maar die was wat later want die moest nog even naar de wc. Ik zat dus alleen. We hebben een grote klas (31 toen. Nu 30) en er was verder dus geen plaats meer. Voordat ik het wist zaten al zijn vrienden om hem heen te zeggen "oeh kijk dan, daar is nog plaats over! Toe dan ga daar maar zitten๐Ÿ˜๐Ÿ˜" ik vond dat best vervelend dus zei dat mn vriendin er al zat.. Toen keken al die jongens teleurgesteld. Toen moest hij van de lelaar een krukje pakken en bij iemand aanschuiven. Hij twijfelde heel erg of hij naast mij zou of naast zn vrienden. Uiteindelijk is hij toch maar naast zijn vrienden gaan zitten
-bij gym deden we hockey en hij verdedigde mij. Ik kreeg de bal van een teamgenoot en ik rende naar het doel. Hij rende mee (bijna tegen me aan gelijmd zo leek het) en pakte opeens mn arm vast en hij liet niet los, pas toen ik "laat mn arm los!" Zei...
-bij gym moesten we de laatste week voor de vakantie stijldansen. En 3x raden met wie ik moest? Hem dus.. En ik moest zo nu en dan wisselen met een vriendin van mij (dezelfde als bij muziek) en ze liet mij bijna de hele tijd.. Hij moest zijn hand op mn schouderblad doen maar hij deed hem mooi bij mijn taiile๐Ÿ˜.... En ik zei allemaal dingen die ik normaal nooit zou zeggen.. En hij bleef maar zeggen "dit is eigenlijk best leuk!"

Dat is een klein deel van wat voor rare dingen hij deed...
Mijn vraag is: denken jullie dat hij me leuk vind? En zo ja, wat moet ik doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp X

11 nov 2015, VerliefdmeisjeX


Reacties

plaats reactie
1

Ik zit zelf ook met een probleem met een jongen, ik dacht dat hij me leuk vindt maar ik weet het niet meer zo zeker. Ik ben ook heel verlegen dus ik durf niet zomaar met hem te praten (hij is een van de populaire jongens, ik ben zo ongeveer het minst populaire kind). Maar ja, dat kan jou waarschijnlijk niet schelen ;-)

Ik denk wel dat hij je leuk vindt, stuur hem is een berichtje (dat vindt ikzelf minder eng dan met hem praten) en kijk wat er gebeurt. Dan kan je ook in het echt wel met hem praten en probeer er zo achter te komen of hij je inderdaad leuk vindt. Als dat zo is, ga dan wat met hem flirten of spreek een keertje met hem af.

Succes!
xx

11 nov 2015, 16:11, Boekenmeisje
2

"Boekenmeisje" ik ben ook redelijk verlegen, en ik heb hem al eens een berichtje gestuurd... Hij was toen al 2 dagen offline... En hij reageerde in 1 minuut๐Ÿ˜ฑ dat gesprek liep na 3 berichtjes ten einde.๐Ÿ˜ mijn vriendin zei ook al dat ik hem moest vragen of hij mee wou iets leuks doen, maar dat durf ik niet... Ik ben al eens door een van mijn vriendengroepje afgewezen dus ik ben bang om weer afgewezen te worden. Maar tnx voor hulp
X

11 nov 2015, 19:11, VerliefdmeisjeX
3

Ik ben verliefd maar weet niet hoe ik het moet zeggen

27 okt 2017, 08:10, ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.