Verliefd op een 5 jaar ouder meisje?!

Heyy,

Ik ben een meisje van 14 jaar oud en ik weet nu ong. sinds 2,5 jaar dat ik op meisjes val. Alleen ik ben nu dus verliefd op een meisje en zij is 5 jaar ouder dan mij....
Ze is iemand die ik eigenlijk meestal wel wekelijks zie, ze is namelijk een scoutingstaf (leidinggevende achtig) en die zie ik dan meestal op zaterdagochtend 2,5 uur. En ik ben dus sinds zaterdag terug van 1 week scoutingkamp met haar dus ook....
Vorig jaar (ook echt precies 1 jaar geleden haha) was ik ook al op haar, toen begon het (ook op kamp), door het jaar heen werd ik weer verliefd op andere meiden maar als ik haar zag ging ik me dus wel gewoon uitsloven enzo, ookal was ik toen op een ander meisje.
Maar nu ben ik dus weer verliefd op haar... en ik heb gehoord dat ze sinds kerst een vriend heeft....
Alleen na de zomervakantie ga ik naar een andere "groep" zegmaar, voor hogere leeftijd en dan zie ik haar helemaal nooit meer, alleen heel soms op groepsdagen ofzo...

Herkent iemand dit? Of heeft iemand tips ofzo?

Want ik weet niet of ik haar uit mijn hoofd kan krijgen, want telkens als ik haar weer zie.... (dat heb ik trouwens vaak ook nog steeds met andere meiden die ik leuk vond).
En ik ben dus ook een keer maar voor een paar dagen op iemand verliefd geweest, en daarna was het over (iets van 2 weken geleden...ik word heel snel verliefd volgens mij...).

Groetjesss
🌈❤💛💚💙💜

23 jul 2017, 🌈❤💛💚💙💜


Reacties

plaats reactie
1

Lieve 🌈❤💛💚💙💜, liefde is niet gek. En veel mensen zijn snel verlieft. Maar je krijgt je gevoelens niet echt snel weg. En het is ook fijn om verlieft te zijn. In liefde kan alles dus is het niet heel gek. Maar als jij er perse van af wil komen kan je ook een lijstje maken. Of een nieuwe zoeken

24 jul 2017, 13:07, Eva

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.