verliefd op de vriendin van mijn beste vriendin

Ik ben een meisje van 20 en benieuwd wat anderen zouden doen in een situatie als deze:

Ongeveer een jaar geleden stelde mijn beste vriendin haar nieuwe vriend voor met een etentje bij haar thuis.
Het enige wat ik toen dacht was Wauw hij is wel een knappe jongen.. (ik zocht er niks achter omdat ik zelf ook al anderhalf jaar een relatie heb)

een half jaar later gingen we met zijn 4e naar een festival (ik,mijn beste vriendin,haar vriend en nog een vriend van hem.)
Daar had ik voor het eerst contact met hem. We hadden zelfs gedanst maar echt als een stelletje hand in hand en het voelde goed.. ( dit gebeurde toen mijn beste vriendin en zijn vriend weggingen om eten en drinken te halen )
We hebben het er na het feest niet meer over gehad.. ( ik had wel een paar dagen die kriebels mn buik )

Nu net een week geleden gingen we weer met zn 4en naar festival dit keer ging haar nicht mee als 4e persoon.

Er was meteen een soort aantrekkingskracht toen ik hem weer zag en bij hem ook want nog geen 2 uur later waren we opgesplitst en liep ik hand in hand en knuffelend rond met haar vriend..

We hebben er goed overgepraat en het allemaal onopvallend laten verlopen.

Nu watsapp ik al de hele week met hem en hebben we de leukste gesprekken waar ik het helemaal warm van krijg. en helemaal van ga stralen ( verliefdheid )

We weten alleen niet wat we moeten doen.. aangezien we allebei een relatie hebben..

Dit is zo fout maar voelt zo goed.. Heeft iemand advies of tips?

29 jun 2015, Romeo90

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.