Verliefd of niet? Help

Hi,

Ik heb al een keer eerder een topic geschreven, maar heb weer hulp nodig. Ik vond dus 2 jongens leuk en heb mezelf wijsgemaakt dat ik op geen een meer ben. Maar de jongen waar ik anderhalf jaar lang verliefd op was, mis ik heel erg. Ik zie hem soms wel maar niet veel. Ik vind hem toch heel erg leuk en heb hem soort van nodig. Ik weet niet of ik hem moet vragen of niet, of dat ik gewoon moet zeggen dat ik hem leuk vind en verder niks of dat ik hem weer eens moet gaan appen. Pls geef wat advies😁

Xx

24 sep 2016, X


Reacties

plaats reactie
1

Hoi meid, ik heb dat ook een ooit gehad. Toen ik in de eeete klas was... Maar ik was op drie jongens. De ene was nieuw in de klas, de ander klein maar knap en de derde was ook wel leuk. Ik werd steeds blij als ik naar hun keek. Toen er een ging praten tegen mij hield ik het niet meer. Maar dat was ook zo bij de andere jongens. De nieuwe hadnog nnooit met mij gepraat. Maar die met de derde moest ik samen werken. We hadden dezelfde soort potlood en ik dacht dat de potlood die eigenlijk van hem was de mijne was. En toen wouden we tegelijkertijd de potlood pakken en zijn hand kwam op de mijne... het was zo fijn. Maar ik liet wel snel los. Gelukkig had niemand iets gezien... maar ja dag meid

PS je moet hem echt gaan appen!!!

#Ikgeeftips

26 sep 2016, 22:09, #ikgeeftips

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.