Verliefd maar hij ziet mij niet zitten

Vorige jaar ben ik in de klas gekomen met een erg leuke jongen zijn naam is Christiaan en hij is mijn dream guy. Het begon ooit aangezien ik erg veel make up draag over mijn hoeveelheden make up. Hij heeft mij een vriendschap verzoek op Instagram ingediend. Ik heb die na een jaar nog steeds niet te accepteren en het is zo akward om dat nu te doen aangezien hij dat al vorige jaar had ingediend. Hij ziet mij ook gewoon niet echt staan hoe kan ik ervoor zorgen dat hij tegen mij gaat praten en misschien mij uitvraagt

6 jun 2020, Daphne


Reacties

plaats reactie
1

Iemand een jaar negeren en dan verbaast zijn dat hij je niet ziet staan? Speel open kaart. Accepteer zijn verzoek en vertel hem sorry omdat je het niet eerder deed omdat je heel verlegen was omdat je hem zo geweldig vind. Of hij vind het schattig en dan heb je je toenadering die je wilt, of hij vind het maar niets en dan blijft alles zoals het is en ga jij op zoek naar een plan B. Maar slechter kan het niet worden, dus je hebt niets te verliezen. Ga ervoor

6 jun 2020, 09:06, Lara

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.