Verliefd?? Iemand help please!!! 😣

I know dit hoort eigenlijk niet bij 'lichaam' maar zo leest iemand dit denk ik sneller...... Het is al bestaat maar ik hoop dat snel iemand reageert🙏.
Ik heb een probleem ik heb nu bijna een jaar een vriendje, maar ik heb het gevoel dat ik niet meer verliefd op hem ben. Ik voel geen kriebels meer in mijn buik, wel als ik in zijn ogen kijk dan smelt ik in zijn ogen (dit klinkt heel klef maar het is wel zo😅). Ook als ik heel dicht bij hem ben word ik verlegen en durf ik niet zo goed iets te zeggen. Ook kijk ik heel vaak op mijn telefoon om te kijken of hij mij heeft geappt.
Kan iemand door mijn uitleg mij helpen?? Ik wil hem niet voor de gek houden want hij vindt mij echt nog leuk en als ik dan niet meer op hem ben vind ik dat sneu voor hem. Hij gaat volgend jaar naar een andere school dan waar we nu op zitten dus een relatie houden is lastig....
Help me!!! ❤️

6 jul 2020, Meisje in nood☹️


Reacties

plaats reactie
1

Sorry voor mijn rare zinnen en spel fouten😬

6 jul 2020, 23:07, Meisje in nood☹️
2

Heyy girll

Misschien moet je ff afstand van hem nemen, zo kom je er mss erachter of je hem nog wel echt leuk vindt. Zeg gwn tege hem dat je wat tijd voor jezelf nodig hebt...
Xx

8 jul 2020, 14:07, Xx
3

Bedankt voor je reactie ❤️

8 jul 2020, 21:07, Meisje in nood☹️
4

Kriebels die wegvallen, tja kan gebeuren, ook in een goede relatie. Een relatie heeft, ook kwa aantrekkingskracht, ups en downs. In de 4,5 jaar die ik met mijn vriend samen ben, heb ik soms maanden zonder die kriebel gehad. Maar als ik m in de ogen aankeek, dan wist ik dat ik van hem hield.
Dus dat die kriebels in de buik even weg zijn is geen probleem. De vraag is of jij blij bent in je relatie. Als de rest verder prima is, je glimlacht bij een appje ect. dan is er niet persee iets fout in je relatie.
Dat hij volgend jaar naar een andere school gaat is balen. Jullie zullen iets harder moeten werken om je relatie in stand te houden. Een relatie kost energie en motivatie, maar als dat aanwezig is, zal een andere school je relatie niet stuk maken (sterker nog ik had altijd liever een vriend die niet op mijn school zat haha)

9 jul 2020, 16:07, Gekko

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.