Verliefd & hulp nodig!

Heyy allemaal! Ik weet dat dit een lange tekst is, maar ik heb echt hulp nodig.
Ik ben een meisje van bijna 15 en ik ben al een jaar verliefd op een jongen. Hij zit elke ochtend bij me in de bus en we hebben zeker elke dag een paar keren oogcontact. Ik durf nooit met hem te praten omdat zijn vriend er altijd bij is en ik het een beetje raar vind om hem dan aan te spreken. We zijn bevriend op facebook en we hebben al een aantal keren gestuurd, hij reageert echt superschattig! Hij vraagt hoe het met me gaat en we hebben altijd wel een gespreksonderwerp. Ongeveer 2 weken geleden was er een kermis in mijn dorp waar ik naartoe ging en hij ook. Er was een attractie en we gingen er allebei in, hij ging niet de plek naast me, maar daarnaast zitten langs zijn vrienden (dus superdicht bij mij!!!)! Door die attractie had ik al kriebels in mijn buik, en toen hij naast me kwam zitten voelde ik de hele dierentuin in mijn buik! Op de voorlaatste schooldag zat hij na school bij me in de bus (dit is zelden) en hij lachte, heel lief naar zijn vrienden. Ik hoop zo erg dat hij lachte omdat ik voor hem zat (wat ik trouwens ook altijd doe). Alleen is er 1 probleempje; hij is 1 jaar jonger dan me en hij is kleiner dan mij... Ik weet niet als dit erg is ofzo, maar ik zit er wel mee met hoe mensen over me denken.. Misschien is dat ook de reden dat hij de eerste stap nog niet heeft gezet en dat hij daarom misschien verlegen is. Ik denk echt de hele dag aan hem en ik krijg hem maar niet uit mijn hoofd. Ik heb al geprobeert om hem te vergeten omdat ik de eerste stap niet durf te zetten, maar het lukt me maar niet. Ik krijg hem niet uit mijn hoofd. Het luchtte echt op om dit even te vertellen, maar zou ik hem nog eens een berichtje sturen (of wat vaker)? Dit is echt het enige dat ik kan doen, maar is dat niet raar omdat ik nog niet met hem heb kunnen praten? Heel erg bedankt dat je dit hebt gelezen, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen!xxxxx

26 jun 2017, justmexoxo


Reacties

plaats reactie
1

Wat schattig!!

27 jun 2017, 14:06, 18+
2

Het is niet erg dat hij kleiner en jonger is. Maar ik zou hem wel eens aanspreken met: "hoe gaat het?" Of "die foto op facebook was echt mooi! Ben je daar echt geweest?"

Vraag aan zijn omgeving of hij ook op jou is, jij duidelijk wel op hem.

(Mijn vriendin heeft ook een vriendje die een kop kleiner is en ook 2 jaar jonger!)

27 jun 2017, 14:06, Lala
3

Leeftijd maakt opzich niet heel veel uit 1 jaar opzich al helemaal niet. Mijn vader is ook 1 jaar jonger dan mijn moeder haha.

27 jun 2017, 15:06, Heyholetsgoo
4

Hai justmexoxo,
Ik vind het persoonlijk nog wat vaag dat je wel op facebook met hem praat maar niet in het echt, als je vrienden bent moet je ook in het echt praten(tenzij het echt niet anders kan) anders stelt dit niks voor. Ook dat hij lacht of dichtbij je komt zitten hoeft niks te betekenen, vrolijke bui of simpelweg 'oh ik ga maar ergens zitten'. Ik wil je niet je hoop afnemen, maar ik denk niet dat er verliefdheid van beide kanten komt. Als je dat wil zal je toch echt in het echt met hem moeten praten, ookal zijn zijn vrienden erbij.
Oh en kleiner en jonger is gwn doodnormaal tegenwoordig dus niet stressen

27 jun 2017, 16:06, Cheril

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.