VERLIEFD!! HELP!!!

Hoi, ik ben 13 en zit in de 3de klas (en ja ik heb een klas overgeslagen)...

Ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas, al minstens een half jaar.. Hij is heel aardig en betrouwbaar. Ik heb wel eens met hem een gesprek gehad vlak nadat ik was afgewezen door een eerdere crush van me. Ik kon vanuit mijn ooghoeken zijn recente contacten op imessage zien en hij had het met niemand erover gehad (ik was de meest recente) ik voelde me toen best schuldig want ik stuur altijd alles door aan mijn vriendinnen..
Maar dat even wederzijds..
Hij is niet superknap en heeft verder niet superveel contact met andere meisjes dat degenen uit mijn klas. Ik zet even een lijstje neer van wat voor rare dingen hij deed:
-we hadden de eerste week van school muziek. Ik zou naast een vriendin zitten, maar die was wat later want die moest nog even naar de wc. Ik zat dus alleen. We hebben een grote klas (31 toen. Nu 30) en er was verder dus geen plaats meer. Voordat ik het wist zaten al zijn vrienden om hem heen te zeggen "oeh kijk dan, daar is nog plaats over! Toe dan ga daar maar zitten😏😏" ik vond dat best vervelend dus zei dat mn vriendin er al zat.. Toen keken al die jongens teleurgesteld. Toen moest hij van de lelaar een krukje pakken en bij iemand aanschuiven. Hij twijfelde heel erg of hij naast mij zou of naast zn vrienden. Uiteindelijk is hij toch maar naast zijn vrienden gaan zitten
-bij gym deden we hockey en hij verdedigde mij. Ik kreeg de bal van een teamgenoot en ik rende naar het doel. Hij rende mee (bijna tegen me aan gelijmd zo leek het) en pakte opeens mn arm vast en hij liet niet los, pas toen ik "laat mn arm los!" Zei...
-bij gym moesten we de laatste week voor de vakantie stijldansen. En 3x raden met wie ik moest? Hem dus.. En ik moest zo nu en dan wisselen met een vriendin van mij (dezelfde als bij muziek) en ze liet mij bijna de hele tijd.. Hij moest zijn hand op mn schouderblad doen maar hij deed hem mooi bij mijn taiile😁.... En ik zei allemaal dingen die ik normaal nooit zou zeggen.. En hij bleef maar zeggen "dit is eigenlijk best leuk!"

Dat is een klein deel van wat voor rare dingen hij deed...
Mijn vraag is: denken jullie dat hij me leuk vind? En zo ja, wat moet ik doen?

13 nov 2015, VeeliefdmeisjeX


Reacties

plaats reactie
1

Lieve VeeliefdmeisjeX ik denk dat het wederzijds is 100x maal sorry dat ik zo laat reageer

11 feb 2017, 18:02, Eva
2

Hey Eva, alsnog bedankt voor het reageren.
Ik ga hem maandag voor valentijnsdag een roos sturen (kan op school) maar wel lekker anoniem😂🌹
En dan zien we wel wat er gebeurt

11 feb 2017, 19:02, Xoxo

Reageer

Dit topic is gesloten voor verdere reacties, mocht je hierover vragen hebben dan kun je contact opnemen met de coordinator.